معاون پارلمانی رییس جمهور

رئیس جمهور به مشکلات مناطق سنی نشین کشور توجه دارد

رئیس جمهور به مشکلات مناطق سنی نشین کشور توجه دارد به گزارش سنج نیوز معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: انتخاب استان سیستان و بلوچستان بعنوان یکی از اولین سفرهای استانی آیت الله رئیسی مبین توجه ویژه رئیس جمهور به دغدغه ها و مشکلات مناطق سنی نشین کشور است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی عصر امروز در دیدار با علما و روحانیون اهل سنت گلستان عنوان کرد: رویکرد رئیس جمهور در توزیع امکانات، خدمات و بهره گیری از فرصت ها و دسترسی مردم به خدمات و تحقق عدالت در کشور نگاهی فراگیر و تقریبی است.
وی ادامه داد: انتخاب استان سیستان و بلوچستان بعنوان یکی از اولین سفرهای استانی آیت الله رئیسی مبین توجه ویژه ایشان به دغدغه ها و مشکلات مناطق سنی نشین کشور است و با حضور در دور افتاده ترین مناطق به صورت چهره به چهره با آحاد مردم منطقه دیدار و پای درد و دل های آنها نشست.
سید محمد حسینی تصریح کرد: وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران یک امر راهبردی و محوری است و همه مسؤلان به آن اعتقاد راسخ دارند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: تقویت همدلی بین شیعه و سنی بر مبنای نص صریح قرآن و آموزه های مکتب اسلام یک وظیفه همگانی است. وی تصریح کرد که عزت و شوکت جامعه اسلامی در سطح بین الملل در همدلی شیعه و سنی قرار دارد، یعنی هرچه اتحاد ما بیشتر باشد اقتدار و عزت جامعه اسلامی بیشتر است.
سید محمد حسینی اظهار داشت: شکاف افروزی و دامن زدن به تفرقه و اختلاف در امت اسلام همچون راهبردهای دیرین استکبار و دشمنان اسلام است که از بدو اسلام تابحال در اشکال مختلفی ادامه داشته است.
حسینی عنوان کرد: اتفاقات سال های اخیر در سوریه، عراق و دیگر ممالک اسلامی نشان داد که دسیسه دشمن در فتنه اندوزی و نفاق بین ملت های اسلامی همچنان ادامه دارد و امت اسلام باید در در مقابل این توطئه هوشیار باشند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: دشمنان اسلام از شکل گیری و تمدن جامعه اسلامی واحد واهمه دارند و آنرا خطری بزرگ برای ادامه استعمارگری خود تلقی می کنند.
وی به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه در جمهوری اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت: وقتی معاندان نتوانستند در جنگ به تقابل کشور بروند به انشقاق بین مذاهب در کشور روی آوردند.
حسینی اضافه کرد: اگر دغدغه ای بین برادران شیعه و سنی وجود دارد مبحث و مبحث یک امر داخلی و خانوادگی به حساب می آید، هم اکنون تمام بنگاه های خبر پراکنی و رسانه های معاند جهان در تلاش هستند تا اختلافات شیعه و سنی را پررنگ و بزرگ نمایی کنند باید مراقب دسیسه و توطئه آنها باشیم.
معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: یکی از دلایلی که دشمنان به دنبال ضربه زدن به جامعه اسلامی در ایران هستند مقوله توانمندی و صلابت جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان تلاش دارند تا مردم و مسؤلان را از مسائل اصلی دور کنند و با پررنگ کردن حواشی باعث اتلاف سرمایه های انسانی و مالی کشور شوند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: نیروهای متدین و مومن باید هوشیار باشند چون که عده ای به عمد در تلاشند تا به این حواشی دامن بزنند.
سید محمد حسینی اظهار داشت: در نظام اسلامی مدیر باید تمام وقت در خدمت مردم باشد واز پیگیری منافع شخصی پرهیز کند.
وی عنوان کرد: به علت شرایط گذشته در کشور مشکلات و گلایه هایی وجود دارد اما همه مسؤلان در قوای سه گانه به صورت مستمر همدل و همراه مشغول پیگیری این مباحث هستند و تلاش دارند تا مشکلات مردم برطرف شود.
در انتها این مراسم برخی از روحانیون و ریش سفیدان اهل سنت ترکمن بر لزوم وحدت و اتحاد بیشتر در گلستان تاکید نمودند.





منبع:

1400/10/09
18:09:47
5.0 / 5
772
تگهای خبر: ایران , پارلمان , خدمات , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز