بزرگترین آرزوی حاج قاسم به روایت سخنگوی سپاه

بزرگترین آرزوی حاج قاسم به روایت سخنگوی سپاه به گزارش سنج نیوز ایرنا نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی ۲ سالی که از شهادت حاج قاسم می گذرد، همه مولفه های افول و فروپاشی آمریکایی ها و خروج آنها از منطقه غرب آسیا تحقق پیدا کرده است.



سردار رمضان شریف شامگاه چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان اضافه کرد: بخشی از هدف حاج قاسم که فرار آمریکایی ها از افغانستان بود، اتفاق افتاده و اخراج آمریکایی ها از عراق هم درحال رخ دادن است.
وی تصریح کرد: این اخراج و فرار با ذلت و خواری رخ داده که ناشی از هراس از تلفات و ضایع شدن بیشتر است که استراتژی خودشان را بعد از ۲۰ سال رها کردند و رفتند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در نقطه بسیار حساسی ایستادیم و نگاه خیلی از مسلمانان و آزادیخواهان دنیا و همه کسانی که از ظلم و جور صهیونیست ها در عذاب هستند به این نقطه الهام بخش است.
وی افزود: رفتار و میراث حاج قاسم که جبهه مقاومت است، امروز کار خویش را با سرعت و توفنده ادامه می دهد.
سردار شریف عنوان کرد: بزرگترین آرزوی حاج قاسم کم کردن شر آمریکایی ها از منطقه بود، چونکه آنها اصلی ترین حامی صهیونیست ها هستند.
وی اضافه کرد: شما مطمئن باشید آمریکایی ها که از این منطقه اخراج شوند، رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه خواهد بود و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خود یعنی آزادی قبله اول مسلمین می رسند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بطور قطع یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت عزم خویش را برای تحقق پیشبینی حاج قاسم، نابودی اسرائیل و آزادی قدس جزم تر کرده و مطمئنا این اتفاق رقم خواهد خورد.
وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم با خدا معامله کرد و سرباز پاکباخته ولایت و خاندان بود و خداوند به او عزت داد؛ حاج قاسم به ملت ایران و امت اسلامی عزت داد.
سخنگوی سپاه افزود: بچه های لشکر ۴۱ ثارالله و مردم کرمان از این موهبت برخوردار می باشند که امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و آبرو و عزت مسلمانان شده است.
سردار شریف اطهار داشت: امیدواریم وظیفه میزبانی زائرین حاج قاسم را بخوبی داشته باشیم و همراه همه مردم مسلمان بزرگداشت خوبی برای دومین سالگرد ایشان برگزار نماییم.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همینطور با حضور در گلزار شهدای کرمان و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.
21


منبع:

1400/09/18
12:11:12
5.0 / 5
806
تگهای خبر: آمریكا , ایران , صهیونیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز