الفت خبر داد

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضاییه

صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی دوم برای کارکنان اداری قوه قضاییه به گزارش سنج نیوز معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از موافقت رئیس قوه قضاییه در خصوص اعمال مدرک دوم تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری قوه قضاییه مشروط به پیشبینی رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغلی مورد تصدی اطلاع داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از قوه قضاییه، محمدباقر الفت در اینباره اظهار داشت: تصمیم مذکور در جهت تکریم کارکنان خدوم قوه قضاییه و فراهم نمودن زمینه دانش افزائی و ارتقاء علمی و کسب مهارت مورد نیاز در زمینه وظیفه شغلی اتخاذ گردیده است که نتیجه آن عرضه خدمات مطلوب تر به مخاطبان و شهروندان گرامی و تشویق همکاران به آراسته شدن به زیور علم و تجهیز به علوم روز می باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از همکاران اداری شاغل در دادگستری های سراسر کشور طی سنوات اخیر موفق به ادامه تحصیل در مقاطع و مدارج بالاتر شده بودند لیکن باوجود بهره گیری عملی دستگاه از سطح تحصیلات آنها امکان اعمال مدرک تحصیلی این دسته از شاغلین و برخورداری آنان از مزایای مربوطه میسر نگردیده بود که با امعان نظر و توجه خاص ریاست معظم قوه قضاییه و تلاش و پیگیری حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی این مهم محقق گردید.

وی اظهار داشت: کلیه همکاران اداری شاغل در قوه قضاییه که موفق به دریافت مدرک تحصیلی دوم گردیده اند، به شرط این که رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط شغلی مورد تصدی کارمند پیشبینی شده باشد، از مزایای اعمال مدرک جدید برخوردار خواهند شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه هدف از اتخاذ این تصمیم را افزایش رضایتمندی همکاران و ارتقاء سطح علمی و دانش آنان عنوان نمود.




1400/09/15
22:31:32
5.0 / 5
842
تگهای خبر: خدمات , دریا , دستگاه , شغل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز