رئیس سازمان زندان ها:

امروز برای پروسه مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند

امروز برای پروسه مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند به گزارش سنج نیوز غلامعلی محمدی در نشست مدیران کل زندان های کشور تاکید کرد: امروز برای پروسه مجازات جایگزین حبس، قضات هم پای کار آمده اند بدین سبب نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، کارگروهی در سازمان تشکیل دهیم.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی محمدی در همایش یک روزه مدیران ستادی و استانی زندان های سراسر کشورگفت: افق و آینده سازمان زندان ها را روشن می دانم؛ هرچند قرار نیست همه مشکلات زندان ها یکباره حل شود اما اساسا روزهای خوبی را رقم خواهیم زد.
وی همین طور عنوان کرد: جای یک دسته از مددجویان به واقع در زندان نیست؛ در این راستا خود ما در دورانی برای مجازات جایگزین حبس پیش قدم شدیم و خوشبختانه جهت استفاده از این امکان، با خلأ قانونی نیز مواجه نیستیم.
محمدی در این رابطه افزود: امروز قضات هم پای کار آمدند بدین سبب نیاز است که برای اجرای هرچه بهتر و تسریع این ظرفیت قانونی، کارگروهی در سازمان تشکیل دهیم.
رییس سازمان زندان ها درباره ارفاقات قانونی به زندانیان نیز اظهار داشت: امروز مدیران ما در زندان و ادارات باید تمام همتشان را بکار گیرند که اصل شخصی بودن مجازات زندانی رعایت شود تا مبادا خانواده آنان نیز تحت تأثیر قرار گیرد. تاکید دارم نظارت بر اجرای پابند الکترونیکی به نحو دقیق و کیفی اجرا شود.
وی تصریح کرد: به مدیران استانی و ستاد سفارش می کنم از محل صرفه جویی های سازمان، برای کارکنان امکانات رفاهی ایجاد کنید تا شأن و کرامت آنان و خانواده های شان بیش از اینها تامین و رعایت شود.
گفتنی است نشست یک روزه همایش مدیران کل زندان های استانی کشور پنجشنبه، چهارم آذرماه با حضور غلامعلی محمدی، رییس جدید سازمان زندان ها و نیز مدیران استانی و ستادی انجام شد.




منبع:

1400/09/04
20:22:25
5.0 / 5
785
تگهای خبر: الكترونیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز