وحیدی عنوان كرد:

هفته آینده کار انتخاب استانداران آخر می یابد

هفته آینده کار انتخاب استانداران آخر می یابد به گزارش سنج نیوز مرکزی وزیر کشور بر اولویت دادن به رفع مشکلات صنعتی در استان مرکزی تاکید نمود.


احمد وحیدی ۱۷ آبانماه ۱۴۰۰ در بدو ورود به استان مرکزی و کلانشهر اراک که به برای شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار مرکزی انجام شد، در جمع خبرنگاران در مورد روند انتخاب استانداران در کشور اظهار نمود: حدودا انتخاب غالب استانداران در کشور تمام شده است، تنها تعدادی باقی مانده است و در انتهای کار هستیم. هفته آینده کار انتخاب استانداران در کشور اتمام می یابد.
وی در سفارش به استانداران اظهار داشت: یکی از خصوصیت های دولت این است که خویش را بعنوان دولت مردمی تعریف کرده است و این امر بدین معناست که استانداران، فرمانداران و تمامی رده های مسئولیتی باید تمام وقت در اختیار مردم باشند مشکلات مردم را کاملا از نزدیک حس کنند و نیازها را بدانند و وقت و انرژی را صرف رفع مشکلات مردم کنند.
وحیدی خاطرنشان کرد: استان مرکزی ظرفیت های بسیار مهمی دارد که شامل ظرفیت های صنعتی می شود، بخشی از این ظرفیت های صنعتی گرفتار مشکلاتی شده است که در وهله اول باید برگرداندن این ظرفیت ها به روال تولید و ظرفیت های تکمیلی دنبال شود و در کنار آن هم باید ظرفیت های گردشگری، کشاورزی هم مورد توجه قرار گیرد و فعالتر باشند.




منبع:

1400/08/17
10:06:56
5.0 / 5
678
تگهای خبر: شركت , صنعت , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز