هیاتی از طالبان به ایران سفر خواهد نمود

هیاتی از طالبان به ایران سفر خواهد نمود به گزارش سنج نیوز در دیدار سفیر ایران در کابل و سرپرست وزارت تحصیلات عالی افغانستان مقرر شد که هیاتی از طالبان جهت تحکیم همکاری ها میان دو کشور به ایران سفر کند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت تحصیلات عالی افغانستان، در دیدار سرپرست وزارت تحصیلات عالی و سفیر جمهوری اسلامی ایران الحاج مولوی عبدالباقی حقانی از همکاریهای کشور ایران در عرصه تحصیلات عالی قدردانی کرد و اظهار داشت: ما حالا تلاشهای خود در جهت آبادی و شکوفایی کشورمان را شروع کرده ایم و در این راستا به همکاری ایران نیازمندیم.
وی افزود که به منظور ایجاد فرصت های تحصیلی برای مهاجران افغان در ایران، تحکیم همکاری ها میان دو کشور و بورسیه های تحصیلی، یک تیم تکنیکی وزارت تحصیلات عالی افغانستان به ایران سفر می کند و روی این موارد با مقامات مسئول کشور ایران مشترکا کار خواهد نمود.
بهادر امینیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران هم ضمن اطمینان در زمینه همکاریهای تحصیلی با افغانستان اظهار داشت که با عنایت به اولویت های کشور افغانستان، آماده همکاری با تیم این وزارت بوده و تجارب خویش را در این حوزه با آنها به اشتراک می گذارد.



1400/08/14
16:51:26
5.0 / 5
592
تگهای خبر: ایران , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز