اسماعیلی:

مرکز بررسی های راهبردی ریاست جمهوری اتاق فکر دولت می باشد

مرکز بررسی های راهبردی ریاست جمهوری اتاق فکر دولت می باشد ایسنا نوشت: مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی های راهبردی ریاست جمهوری با حضور رییس دفتر رییس جمهور اجرا شد.



غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور امروز سه شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان بعنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی های راهبردی ریاست جمهوری، اظهار داشت: این مرکز بعنوان «اتاق فکر دولت» می تواند نیازها و رویکرد های دولت را تامین کند.
رئیس دفتر رییس جمهور با اشاره به رویکرد رئیسی در خصوص استفاده از خرد جمعی و دیدگاه های نخبگان و صاحبنظران، اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی و مشورت با اندیشمندان، علما و صاحبنظران جایگاه ویژه ای در رویکرد های رییس جمهور و دولت دارد، پس این مجموعه وظیفه سنگینی در رابطه با همه نخبگان دارد. اسماعیلی اضافه کرد: در جهان فعلی نمی توان با فکر و اندیشه فردی و با شخص محوری امور کشور را اداره کرد و لازم است از اندیشه نخبگانی و مشورت با صاحبنظران حداکثر استفاده را به عمل آورد و در این راستا روحیه مشورت پذیری و دایره استفاده رییس جمهور از نظرات نخبگان بیش از دیگران است. ۲۳۲۱۹

1400/08/04
21:53:21
5.0 / 5
1020
تگهای خبر: رئیس جمهور , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز