کمیسیون فرهنگی مجلس از رویکرد وزیر ورزش استقبال کرد

کمیسیون فرهنگی مجلس از رویکرد وزیر ورزش استقبال کرد سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز(سه شنبه، ۲۰ مهر) کمیسیون متبوع خود که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، از استقبال اعضای کمیسیون نسبت به رویکرد وزیر در دو حوزه ورزش و جوانان اطلاع داد.


حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با ایسنا، در مورد جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون با حضور آقای سجادی، وزیر ورزش و جوانان و معاونین وی برگزار گردید. آقای سجادری در ابتدا گزارشی از برنامه های خود به نمایندگان عرضه کردند. طبق گزارش آقای وزیر، ۵۰ روز ابتدای کار وزیر ورزش و جوانان به شناخت حوزه کاری و همینطور شناخت صدمه های گذشته اختصاص داده شده و الان هم درحال برنامه ریزی برای آینده هستند.
وی ادامه داد: بر مبنای تاکیدات وزیر و معاونین وی، تشکیل شورایعالی جوانان و شورایعالی ورزش همچون برنامه های وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و داشتن پیوست فرهنگی در مورد باشگاه ها چه در سطح ملی و چه بین المللی بعنوان الزامات برای باشگاه ها محسوب خواهد بود. از طرفی آقای سجادی هم ضمن اعلام موافقت با یکی از موضوعات مورد توجه کمیسیون، یعنی تدوین نظام جامع باشگاهداری، خود بر اهمیت این مورد تاکید داشت.
نصیرایی خاطرنشان کرد: فعالیتهای جهادی این ۵۰ روزه وزیر ورزش و جوانان، ارتباط های گسترده با مجموعه های تخصصی و نهادهای مرتبط، کوشش برای شناخت قوت ها و صدمه شناسی و شناسایی کمبودها و نقصها در دو حوزه ورزش و جوانان، تمهیدات پیشبینی شده، برگزاری جلسات هم اندیشی با بخش های مختلف و ایجاد روابط کارآمد با صاحب نظران و برگزاری نشست با نمایندگان مجلس، انتصاب و انتخاب معاونین از میان جوانان و چهره های خوب و شاخص و در عین حال صاحب نظر و متخصص و موارد دیگری که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شده، نکات حائز اهمیتی بود که همکاران به اتفاق این اقدامات را برای آغاز کار بسیار مطلوب می دانستند و از این رویکرد وزیر قدردانی کردند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با عنایت به حجم مباحثی که در دو حوزه ورزش و جوانان لازم است به آن توجه گردد و با عنایت به زمان و منابع محدود و انتظاراتی که در حوزه تحول آفرینی از مجموعه وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، همکاران تاکید داشتند نقشه راه وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع تر نهایی شود. در این جلسه همینطور توجه به ارزش های ایرانی و اسلامی از موضوعات مهمی بود که هم برای حوزه ورزش و هم برای حوزه جوانان نسبت به آن تاکید شد.




منبع:

1400/07/20
22:36:40
5.0 / 5
703
تگهای خبر: ایران , روابط , كمیسیون , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز