دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75 در آب های خلیج فارس

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75 در آب های خلیج فارس به گزارش سنج نیوز باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دریادار ایرانی با حضور در ناوگروه ۷۵ این نیرو مستقر در آب های خلیج فارس با فرماندهان و کارکنان این دو شناور دیدار و از آنان قدردانی نمود.



همزمان با ورود هفتادو پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب های سرزمینی، بامداد امروز امیر دریادار ایرانی توسط بالگرد هوادریای این نیرو بر روی عرشه ناوبندرمکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و با فرماندهان و کارکنان این دو شناور دیدار و گفتگو کرد.
امیر دریادار ایرانی ضمن خداقوت به همه کارکنان ناوگروه و تقدیر از روحیه خستگی ناپذیر هم رزمان خود اظهار داشت: ملت ایران هیچ وقت این افتخار ملی و افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی دریایی ارتش و ایران سربلند اسلامی، توسط شما دریادلان ارتش را فراموش نخواهند کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن اشاره به این که در این مأموریت بزرگ، خوداتکایی به دانش جوانان ایرانی و استفاده از ناوشکن تمام ایرانی سهند از نکات بارز و پرارزش بود، اظهار داشت: اعتماد به نفس و خودباوری، تعهد و تخصص و ولایت مداری کارکنان این نیرو باعث شد به رغم همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان، این حضور غرور انگیز در تاریخ ثبت گردد و خشنودی مردم عزیز و تحیر و هراس دشمنان ما از این حضور راهبردی را رقم زند.
وی ضمن اشاره به لزوم بهره مندی از تجربیات پرارزش اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی این مأموریت اضافه کرد: ان شاالله این حضور تعیین کننده در اقیانوس ها و تقویت تعاملات جهانی، تحت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) ادامه خواهد داشت.
وی با تقدیر از خانواده کارکنان که بیشتر از ۴ ماه، دوری از همسران خویش را برای اجرای ماموریتی بزرگ، تحمل کردند اضافه کرد: بدون تردید نیمی از موفقیت شما مرهون صبر و همراهی و حضور مردانه همسران و خانواده بزرگ و نجیب شما بوده است.
23219


منبع:

1400/06/19
14:10:14
5.0 / 5
694
تگهای خبر: آموزش , ایران , تحریم , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز