محمدصالحی:

رئیس جمهور در حوزه های مختلف تحول ایجاد نماید

رئیس جمهور در حوزه های مختلف تحول ایجاد نماید نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهوری با وزرای جهادی خود تحول و دگرگونی در حوزه های مختلف ایجاد نماید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حسین محمدصالحی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) مجلس اظهار داشت: ما از برنامه بعضی از وزرای پیشنهادی اطلاع نداریم و باید در اختیار نمایندگان قرار گیرد.
وی افزود: باآنکه ما از دولت کار و کرامت حمایت می نماییم، اما امیدواریم آقای رئیسی با وزرای جهادی که معرفی کرده است تحول و دگرگونی در حوزه های مختلف ایجاد نماید.
جبار کوچکی نژاد نیز در تذکر دیگری ضمن قدردانی از رئیس مجلس و هیات رئیسه مجلس به خاطر نظم در برگزاری جلسات رای اعتماد اظهار داشت: اولین باری است که همه وزرا در همه کمیسیون های تخصصی حضور پیدا کردند و نظر و برنامه های خویش را عرضه دادند. پیش از این، اگر وزیری به مجلس می آمد حتما ۱۰ تا ۱۵ دلال به همراه خود می آورد که این دفعه این مساله حل شد.
وی با استناد به ماده ۲۰۲ آئین نامه داخلی اظهار داشت: برپایه این ماده باید گزارش کمیسیون های مرتبط درمورد تطبیق برنامه وزرای پیشنهادی با اسناد بالادستی در صحن قرائت شود اما متاسفانه شاهد قرائت گزارش کمیسیون های غیرمرتبط با موضوعات هستیم، انتظار داشتیم که از کمیسیون برنامه و بودجه در مورد اغلب وزرای پیشنهادی گزارش دریافت می شد که این اتفاق نیفتاد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این دو تذکر اظهار داشت: بطور قطع کمیسیون برنامه و بودجه یکی از کمیسیون های مادر مجلس است که به همه موضوعات مرتبط می باشد، اما به لحاظ زمان امکان این کار وجود ندارد در هیات رئیسه به این جمع بندی رسیدیم که به شکل فعلی گزارشات قرائت شود.
رئیس مجلس همینطور اظهار داشت که برنامه دولت و ۱۹ وزیر پیشنهادی از شنبه هفته گذشته در سامانه بارگذاری شده و حتی اگر وزرای پیشنهادی اصلاحیه ای داشتند این اصلاحیه هم بارگذاری شده است.



1400/06/01
21:02:30
5.0 / 5
914
تگهای خبر: دریا , رئیس جمهور , كمیسیون , وزرا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز