تبریك یك انتصاب از جانب نماینده ولی فقیه در سپاه

تبریك یك انتصاب از جانب نماینده ولی فقیه در سپاه نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی به سمت نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  را تبریک گفت.


به گزارش سنج نیوز به نقل از سپاه نیوز؛ در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی به سمت نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که با حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن ربانی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم
حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به "نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی" که بیان کننده لیاقت، شایستگی و قابلیت های آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم این انتصاب مبارک به پشتوانه روحیه جهادی و انقلابی و سوابق بهادار آن روحانی وارسته و خستگی ناپذیر ؛ فصل نوینی در نقش آفرینی های حوزه نمایندگی ولی فقیه در آن مجموعه برای ترویج فرهنگ و ارزش های دینی و معنوی و ارتقای انطباق راهبردها، سیاست ها و کارکردهای وزارتخانه با موازین شرعی، انتظارات امامین انقلاب و نیازهای کشور و مردم، با بهره بردن از معاضدت و همراهی وزیر محترم و آحاد مدیران و کارکنان، رقم خواهد زد.

دوام توفیق جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج ) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می جویم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی





منبع:

1400/04/26
15:05:56
5.0 / 5
910
تگهای خبر: سیاست , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز