چند صندوق رأی در استان تهران ابطال شد؟

چند صندوق رأی در استان تهران ابطال شد؟ ایسنا نوشت: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به افزایش 8 درصدی مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات 1400 اظهار داشت: هیچ صندوق رای در استان ابطال نشده است.



شکرالله حسن بیگی در جلسه تقدیر از بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری های استان تهران گفت: برای اولین بار به لطف استاندار تهران جلسه تقدیر از عوامل اجرائی انتخابات برگزار شده که جای تشکر دارد.
وی افزود: با همفکری و هماهنگی در انتخابات ۱۴۰۰ یک صندوق رای در انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس و میاندوره ای خبرگان باطل نشد و شکایت مستند، منطقی و اثرگذار در رای نامزدها نداشتیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: برگزاری چهار انتخابات با ۷ هزار شعبه گرفتن رای وضعیت خاصی می طلبید که خوشبختانه انتخابات به شکل مطلوب و طبق قانون برگزار شد؛ در مورد برخی موارد مطرح شده در انتخابات شوراهای شهر نیز اقدامات لازم پیگیری می شود و قانون صراحت دارد.
حسن بیگی سپس با اعلان اینکه لطمه شناسی انتخابات انجام شده است، اظهار داشت: ستاد انتخابات استان ۳۰ جلسه با ۲۷۹ مصوبه داشته و در شهرستان ها نیز ۶۳۵ جلسه با ۳ هزار و ۶۸۸ مصوبه را شاهد بودیم؛ همین طور ارسال اخبار به شکل منظم انجام شده و ۱۳۰ هزار و ۱۸۵ خبر از فرمانداری ها به سامانه خبر ارسال و به وزارت کشور ارسال شد.
وی همین طور با اشاره به هدف گذاری جهت ارتقا رتبه استان تهران از رتبه چهارم به رتبه اول بیان کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت ۸ درصد نسبت به انتخابات سال ۹۸ بالا رفته است. ۲۷۲۱۹

1400/04/23
19:10:36
5.0 / 5
956
تگهای خبر: ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز