سهام عدالت گرو بگذارید، وام 7 میلیونی بگیرید

سهام عدالت گرو بگذارید، وام 7 میلیونی بگیرید سنج نیوز: باتوجه به بخش نامه بانک مرکزی، دارندگان سهام عدالت و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه های نقدی یا معیشتی را دریافت می کنند، می توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت نمایند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حدود دو هفته قبل، بانک مرکزی شیوه نامه صدور کارت رفاهی را به پنج بانک ملت، ملی، تجارت، صادرات و رفاه کارگران ابلاغ کرده است که طبق آن هر یک از این بانک ها باید تا سقف ۲۰۰هزار فقره کارت رفاهی صادر کنند.
بر این اساس، همه اشخاص حقیقی همچون دارندگان سهام عدالت که تا حالا هیچ میزان از سهام خودرا نفروخته اند و همه سرپرستان خانوار که حداقل یکی از یارانه های نقدی یا معیشتی را دریافت می کنند، می توانند تا سقف هفت میلیون تومان کارت رفاهی دریافت نمایند.
درواقع درصد ارزش روز سهام عدالت ( برمبنای اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه) و حساب های یارانه نقدی و معیشتی طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها و با در نظر گرفتن کسورات مربوط به اقساط وام های پرداخت شده قبلی، می تواند بعنوان وثیقه های قابل قبول از مشتری مورد پذیرش قرار گیرد.
نرخ سود تسهیلات کارت رفاهی ۱۸ درصد و مهلت بازپرداخت آن نیز ۱۸ ماهه است که با احتساب سود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بر مبلغ هفت میلیونی کارت رفاهی هر یک از دریافت کنندگان این کارت باید ماهانه حدودا ۴۵۸ هزار تومان بپردازند.
البته مشولان سهام عدالت باید توجه داشته باشند که پیش از تقاضای وام حتما اطلاعات هویتی خودرا در سامانه سجام ثبت کنند.




منبع:

1400/04/20
13:26:42
5.0 / 5
784
تگهای خبر: دریا , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز