وعده سردار تنگسیری به مردم

وعده سردار تنگسیری به مردم سنج نیوز: تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه همواره در کنار مردم است. وظیفه اصلی ما در نیروی دریایی سپاه حفظ و حراست از تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای آبی کشور است.



سردار تنگسیری با تکیه بر این که نیروی دریایی سپاه همواره در کنار مردم است اظهار داشت: در منطقه زاچ و داربست درحال راه اندازی ۱۵۴ واحد مسکونی هستیم.
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با استاندار هرمزگان پیرامون رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده هرمزگان عنوان کرد: وظیفه اصلی ما در نیروی دریایی سپاه حفظ و حراست از تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای آبی کشور است.
وی اضافه کرد: اما هرگاه برای مردم عزیز کشور مشکلی به وجود بیاید ما در کنار آنها هستیم و برای کمک به مردم تلاش می نماییم تا دغدغه آنها کاهش پیدا کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: ما هرجا احساس کردیم مردم به مشکل خورده اند در کنار سایر ارگان ها و سازمان ها حضور داشتیم و توانستیم با استفاده از ظرفیت ها در انجام خدمت به مردم همکاری نماییم.
وی خاطرنشان کرد: در سیل اخیر شرق هرمزگان هم نیروی دریایی سپاه جزو نخستین گروه هایی بود که برای امدادرسانی خویش را به این منطقه رساند و کوشش کرد به مردم سیل زده کمک نماید.
سردار تنگسیری اظهار داشت: ما بعد از اطلاع از وضعیت زندگی نامطلوب مردم عزیز در منطقه زاچ و داربست خویش را به آنجا رساندیم و کمک های اولیه را انجام دادیم و سپس در کوشش برای رفع کامل مشکلات این مردم بودیم.
وی ضمن قدردانی از اقدامات استاندار هرمزگان عنوان کرد: در منطقه زاچ و داربست درحال راه اندازی ۱۵۴ واحد مسکونی هستیم که در کنار آنها مدرسه و مسجد و بازارچه هم راه اندازی می شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: ما آمادگی خویش را برای کمک به مردم منطقه لیره ای جاسک هم اعلام و تلاش می نماییم مشکلات مردم این منطقه هم با همکاری همه ارگان ها کاهش پیدا کند.
27219


منبع:

1400/04/04
18:30:42
5.0 / 5
1055
تگهای خبر: دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز