تسلیت علی لاریجانی برای خبرنگاران

ریحانه و مهشاد حامیان محیط زیست و آگاهی بخشی در آن

ریحانه و مهشاد حامیان محیط زیست و آگاهی بخشی در آن به گزارش سنج نیوز علی لاریجانی درگذشت دو خبرنگار جوان در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، متن پیام تسلیت علی لاریجانی برای درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت غم انگیز دو خبرنگار جوان، خانم ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که عمر کاری و نشاط جوانی خویش را در راه پشتیبانی از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص صرف کرده بودند، عمیقاً باعث تاسف و تاثر شد.
اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعه‌ی خبری کشور بخصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری های ایسنا و ایرنا و بخصوص خدمت خانواده محترم و معزز آنها تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.
بنده ی خدا؛ علی لاریجانی
۰۳ تیرماه ۱۴۰۰»
عصر روز گذشته (چهارشنبه، ۲ تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خویش را از دست دادند.
مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته اند، جمعه (۴ تیر) ساعت ۹ بامداد برگزار می گردد.




منبع:

1400/04/03
14:47:38
5.0 / 5
980
تگهای خبر: دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز