سعید جلیلی به نفع رئیسی كنار می كشد؟

سعید جلیلی به نفع رئیسی كنار می كشد؟ باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات 1400 نکاتی را بیان کرد.



حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار داشت: طبعا خرد شدن آرا یکی از نگرانی های جدی جریان اصولگرا در این انتخابات است و چون مثل دوره قبل رقیب جدی وجود ندارد ممکنست که این خرد شدن آرا چندان سبب کاهش آرا نشود.
او افزود: این ذهنیت وجود دارد که همه افراد تا اخر بمانند و این دغدغه بسیار مهمی است که امیدواریم در آخر مناظرات خود نامزدها به یک جمع بندی مناسب دراین زمینه برسند.
ترقی درباره احتمال کنار رفتن سعید جلیلی به نفع سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: فعلا هیچ نشانه ای از هیچ کدام از نامزدها دراین زمینه که به نفع کسی کنار می روند بروز داده نشده؛ اما بسیاری معتقدند که گفتمان سید ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی با یکدیگر منطبق است؛ ولی هنوز پیش بینی دراین زمینه مطرح نشده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره احتمال پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری هم اظهار داشت: اصلاح طلبان در انتخابات از روش های مردم فریب نظیر تخریب استفاده و می کوشند واژه ای را به انتخابات بیاورند تا بتوانند قشر خاکستری یا رای اولی ها را جذب کنند، اما تقوا و صیانت اجازه نمی دهد که اصولگرایان به این سمت بروند.
وی درباره پیروز این انتخابات اشاره کرد: اگر مردم حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند پیروز اصلی انتخابات مردم خواهند بود.

216219

1400/03/21
11:39:51
5.0 / 5
1132
تگهای خبر: اصلاح طلبان , اصولگرایان , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز