پاسخ دفتر رییس جمهوری به ادعای نماینده عضو جبهه پایداری: خانه نشینی روحانی در ایام برفی دروغ است

پاسخ دفتر رییس جمهوری به ادعای نماینده عضو جبهه پایداری: خانه نشینی روحانی در ایام برفی دروغ است سنج نیوز پاسخ دفتر رییس جمهوری به ادعای نماینده عضو جبهه پایداری: خانه نشینی روحانی در ایام برفی دروغ است


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، همزمان با بارش برف در تهران حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادعای عجیب و غریبی را مطرح كرد. او اظهار داشته بود: رئیس جمهور دو روز در مدت زمانی كه بارش برف در كشور رخ داده، بر سر كار خود حاضر نشده است.
حاجی دلیگانی البته تنها خانه نشینی رئیس جمهور در روزهای بارش برف در كشور را اسف بار نخواند بلكه در مورد همسر او هم عنوان كرد: شنیدیم در روزهایی كه با آلودگی هوا رو به رو بودیم، همسر رئیس جمهور حاضر به سكونت در منزلی كه در مجموعه ریاست جمهوری قرار دارد به این دلیل كه این منزل در مركز شهر قرار دارد و مركز شهر از آلودگی بیشتری برخوردار است، نبوده و بنابراین رئیس جمهور ناچار می گردد در منزل بالای شهر خود ساكن شوند. همین امر سبب بالا بودن مسافت از منزل تا محل كار و وقت گیری برای رفت و آمد و همینطور هزینه های بیشتری برای حفاظت در منطقه شمیرانات می گردد.
حال روابط عمومی دفتر رییس جمهوری در پاسخ به این نماینده در اطلاعیه ای اعلام نمود: در شرایطی كه همه قوا و اركان نظام اسلامی باید با وحدت، همدلی و همراهی، خدمت بیشتر و پاسخگویی به مطالبات بر حق ملت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند؛ متاسفانه این دفعه آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی طی ادعاهایی سخیف و دروغ با عنوان «ماجرای خانه نشینی روحانی در ایام برفی»، نسبت به رئیس محترم جمهوری، خانواده ایشان و سایر مسئولان دولت مطالب كذب و قابل پیگردی را در عرصه عمومی مطرح نموده است.
این اطلاعیه افزوده است: فهرست كردن دروغ ها، افترا، ابهام آفرینی و طرح شنیده های ساختگی و شایعه افكنیِ هدفمند ضد خدمتگزاران ملت در دولت، نه جزو «وظایف نمایندگی»، بلكه دقیقا خلاف «شان نمایندگی» و خدشه به جایگاه والای مجلس بعنوان «خانه و عصاره فضایل ملت» است. اینگونه اقدامات همینطور توهین به عموم نمایندگان دلسوز و شریفی است كه خدمت صادقانه به مردم و كشور را هیچگاه به دستورالعمل های سیاسیِ تشنگان قدرت نفروخته و نمی فروشند.
روابط عمومی دفتر رئیس جمهور افزوده است: اكنون روزگارِشفافیت است، دوران فریب افكار عمومی با طرح شایعات و اتهامات دروغ به منظور بدبین كردن مردم به خدمتگزارانِ خود گذشته است. نتیجه اینگونه اقدامات، با هر انگیزه ای، خیانت به نظام و كشور، توهین به افكار عمومی، یاس آفرینی و نادیده گرفتن رهنمودها و سفارش های مقام معظم رهبری است كه همچون به تازگی فرمودند «نباید انتقاد و تذكر را با مبالغه و تعمیم غیرمنطقی، به ابزار شایعه و سیاه نمایی تبدیل كرد».
در آخر این اطلاعیه همینطور با اشاره به اینكه «اینگونه اقدامات، آگاهانه یا نا آگاهانه، ترویج اختلاف و بی اعتمادی عمومی، و بازیگری در میدانی است كه بیگانگان و بدخواهان ایرانِ اسلامی با ادعای ناكارآمدی نظام آراسته اند» تاكید شده است: امیدآفرینی، یكپارچگی، احترام به جایگاه قانونی قوا و سایر اركان نظام، و هم تقویت روحیه همدلی و همكاری مهمترین وظیفه ملی در مقطع كنونی است و امیدواریم فعالان محترم حوزه سیاسی و نخبگان عرصه رسانه ای كشور با حفظ هوشیاری در همین جهت حركت و دشمنان را مایوس سازند.
29215

1396/11/15
14:58:25
5.0 / 5
5127
تگهای خبر: روابط , نمایندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز