مدیركل امور عشایر استان خوزستان:

شروع طرح پشتیبانی از عشایر خوزستان

شروع طرح پشتیبانی از عشایر خوزستان به گزارش سنج نیوز مدیرکل امور عشایر استان خوزستان اظهار داشت: طرح پشتیبانی از عشایر خوزستان با هدف تنظیم و پشتیبانی از تولید گوشت قرمز شروع شد.



سید هدایت الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار نمود: عشایر نقشی مهم و سازنده در تولید، تنظیم گوشت و فراورده های دامی استان خوزستان دارند.
وی به افزایش قیمت زنجیره تولید گوشت و خشک سالی اخیر در استان خوزستان اشاره نمود و اضافه کرد: طرح پشتیبانی از عشایر خوزستان با هدف تنظیم و پشتیبانی از تولید گوشت قرمز شروع شد.
مدیرکل امور عشایر استان خوزستان، عنوان کرد: با اجرای این طرح، گوشت مازاد عشایر استان خوزستان با قیمت مصوب و مطابق با دستورالعمل ابلاغی از عشایر استان و با همکاری تعاونی های عشایری خوزستان خریداری می شود.
وی افزود: با اجرای این طرح، گوشت قرمز خالص و همین طور دام زنده مازاد از عشایر استان خوزستان بصورت تضمینی خریداری و بهای آن در کم ترین زمان ممکن به عشایر استان پرداخت می شود.
موسوی بیان کرد: طرح پشتیبانی از عشایر خوزستان برای اولین بار در استان و با هدف پشتیبانی از عشایر و تقویت تولید، تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز و پشتیبانی از مصرف کنندگان این محصول مهم غذایی اجرا می شود.
وی بیان کرد: میزان خرید تضمینی گوشت مازاد از عشایر شهرها و روستاهای مختلف استان در این طرح محدودیتی ندارد و امور عشایر استان آمادگی لازم دراین زمینه برخوردارست.
مدیرکل امور عشایر استان خوزستان اضافه کرد: همین طور با اجرای این طرح و به ازای هر کیلوگرم گوشت قرمز سه کیلوگرم نهاده دامی با تعرفه مصوب و یارانه ای، مطابق دستورالعمل ابلاغی و با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی به عشایر استان خوزستان ارائه می شود.
موسوی اشاره کرد: عشایر برای اطلاع از بخش های مختلف این طرح به اتحادیه های عشایر استان خوزستان در محل استقرار خود مراجعه و از مزایای ویژه این طرح استفاده کنند.


منبع:

1400/03/15
12:52:15
5.0 / 5
564
تگهای خبر: خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز