فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عملیات بیت المقدس از علائم برجسته امداد الهی بر ملت عزیز ایران بود

عملیات بیت المقدس از علائم برجسته امداد الهی بر ملت عزیز ایران بود فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اظهار خشنودی از حضور در جمع سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات، بیان نمود: عملیات بیت المقدس نشانه کاملی از نصر، ظفر، فتح و جلوه گاهی از تفسیر آیات روح بخش جهاد الهی بود که در آن خداوند نصرت را به مؤمنان وعده داده بود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز سه شنبه ۴ خردادماه به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت در سخنانی در وزارت اطلاعات، اظهار نمود: عملیات بیت المقدس که یکی از علائم برجسته و درخشان نصرت ها و امداد الهی بر ملّت عزیز ایران بود، باعث خاتمه دادن اشغال سرزمین پاک و مقدس کشورمان از لوث وجود رژیم بعث عراق گردید و یک افتخار جاودانه و ماندگار را در تاریخ نبردهای اسلام با کفر آفرید.
سرلشکر سلامی با پیروزی مسلمانان مظلوم امّا مقاوم و مقتدر فلسطین ضد رژیم صهیونیستی در عملیات اخیر سیف القدس بیان نمود: این عملیات نشانه ای دیگر از تجلی نصرت خداوند به مؤمنان و ایجاد سکینت بر قلوب آنان و عذاب دادن دشمنان اسلام با دستان مسلمانان مظلوم فلسطین بود.
وی اظهار داشت: هرگاه موفقیت های شما سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را می شنوم، به اندازه ای که شما خوشحال می شوید بنده و همه ی پاسداران هم خوشحال می شویم.
سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات مجموعه ای از انسان های مؤمن، با اخلاص، ارزشمند، فکور و زیرک که عمل صالح انجام می دهند اما گمنامند، اظهار داشت: تکیه گاه ملّت عزیز ما در این جدال سخت، شما هستید و به شما امید بسته اند و اعتماد می کنند؛ که شما هم پاسخ های زیبا و ارزشمند ای می دهید.
وی ضمن اشاره به این که تفاضل تصور آنچه که دشمن برای شکست ما می اندیشید؛ و آنچه که اتفاق افتاد، امداد و نصرت الهی برای پیروزی ما بود، اظهار داشت: این ثمره هدایت های ولی فقیه و رهبری بزرگ است که توانست قبض ید از دشمن و انبساط ید از خودی کند؛ ما با هدایت های ایشان با دشمن می جنگیدیم، بدون این که به آنها اجازه جنگ بدهیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خویش را یک خادم کوچک جامعه دانست و ضمن اشاره به این که کارهای وزارت اطلاعات در دنیا نظیر ندارد؛ صمیمانه از مجموعه تلاش ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و آرزوی موفقیت های بزرگ و ان شاءالله وارد آوردن ضربات اساسی بر دشمنان را از خدای متعال مسئلت نمود.



1400/03/04
22:41:52
5.0 / 5
1165
تگهای خبر: ایران , صهیونیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز