نوبخت خبرداد:

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی آزادی

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی آزادی به گزارش سنج نیوز رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نمود که این سازمان برای تجهیز و نوسازی ورزشگاه آزادی ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص می دهد.



محمد باقر نوبخت در نشست با روسای فدراسیون های المپیکی اظهار داشت: در کمتر از هشت ماه سه بار در ورزش حضور داشتم. به همان دلیلی که شما تلاش می کنید مردم را شاد کنید من هم به همان دلیل سه مرتبه به جمع ورزشی ها آمده ام و تا آخرین روز حضورم بر سر پیمان با شما هستم. ما به عرصه ای می رویم که شرایط با رقبا برابر نیست.

او افزود: شما با همین اندک ها بچه ها را به میادینی می برید که مردم چشم انتظار شما هستند. با این کاستی ها باید به نحو شایسته مدیریت نماییم. ما جز مشارکت بزرگ برای انتخابات انتظاری نداریم و کاندیدایی را مد نظر نداریم. این رفت و آمدها هم به خاطر اولویت است چون اگر شما را حمایت نکنم اهمال کرده ام. ورزش برای ما مهم می باشد و باید در عمل آنرا نشان دهیم. من با دو بودجه شما را حمایت می کنم یکی بودجه مصوب است. بخش دیگر ظرفیت قانونی دارد.

نوبخت همینطور اظهار داشت: یک ردیف کمک مصوب شده و در اعداد و ارقام هم آمده است. ما حداکثر پرداخت ها را در این ردیف ها انجام می دهیم. ما روز گذشته مبلغ ناچیزی را به فدراسیون والیبال فرستادیم. من ورود نمی کنم که چه اندازه باید توزیع منابع شود. من بخشی از نیازهایی را که اعلام می کنید از بودجه ورزش پرداخت می کنم و برخی توزیع بودجه برپایه ظرفیت قانونی می باشد. ما ۲۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی ورزشگاه آزادی کمک می نماییم.

همچنین محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران درباره حضور در جمع روسای فدراسیون های المپیکی، اظهار داشت: رخداد بزرگی را پیش رو داریم که چشم ملت ایران به فرزندانش در این حوزه های جهانی و بین المللی است. هر نوع امتیازی که فرزندان مان در این حوزه المپیک و پارالمپیک کسب می کنند مردم ایران را شاد خواهند کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: با عنایت به مباحث کلی در کشور آنها زمینه خرسندی را فراهم می کنند، از این جهت پشتیبانی از فدراسیون ها در این رقابت های المپیک می تواند مأموریت بزرگی باشد که من این را دنبال کردم.
نوبخت اظهار داشت: برای تقویت فدراسیون ها قرار شد نیازهای آنها را بررسی نمایند و متناسب با آنها از تک تک ردیف ها و ظرفیت قانونی که هست استفاده کنم. این اطمینان را به مردم شریف خواهیم داد تا از فرزندان در عرصه جهانی و المپیکی حمایت نماییم تا عزیزان با این پشتیبانی با دست پر برگردند و شادمانی ملت را فراهم نمایند.
وی درباره این که شما مبلغی را به فوتبال کمک کردید، اظهار داشت: با عنایت به لزوم هایی که وجود داشت و تیم ملی در عرصه مقدماتی جام جهانی شرکت می کرد نمی توانستیم صبر نماییم تا این جلسه برگزار گردد. کمک به این عزیزان انجام شد. امیدوارم بار دیگر که شما را زیارت می نماییم از کمک مالی به فدراسیون های مختلف صحبت نماییم.




1400/03/04
10:01:19
5.0 / 5
1171
تگهای خبر: ایران , شركت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز