انتقاد نصیرایی از افزایش قیمت كالاها

انتقاد نصیرایی از افزایش قیمت كالاها به گزارش سنج نیوز نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان اظهار داشت: در ۵۰ روز گذشته بعضی از کالاهای اساسی مردم نظیر روغن، شکر، نان، مرغ  و سایر کالاهای که زندگی مردم با آنها گره خورده به شدت افزایش قیمت یافته است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مجید نصیرایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان نمود: تذکر بنده در مورد گرانی های افسارگسیخته است چرا باید در آستانه انتخابات شاهد چنین وضعیتی باشیم؟ دیگر این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست. وزیر صمت در شش ماه گذشته وعده دادند تا در مورد قیمت کالاها بخصوص کالاهای اساسی تمهیداتی اندیشیده و از گران شدن آن جلوگیری نمایند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه به شدت قیمت کالاها در حال افزایش می باشد.
وی در ادامه اظهار نمود: در ۵۰ روز گذشته بعضی از کالاهای اساسی مردم نظیر روغن، شکر، نان، مرغ و سایر کالاهای که زندگی مردم با آنها گره خورده به شدت افزایش قیمت یافته است. قیمت شن، ماسه و سیمان هم افزایش داشته است. در آستانه انتخابات عملا مردم ناراضی هستند و با این سوء مدیریتها نسبت به انتخابات دلسرد می شوند.
امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان نمود: وضعیت گرانی ها شرایط بدی پیدا کرده است قبلا بهانه افزایش قیمت ارز مطرح می شد و می گفتند به دنبال افزایش نرخ ارز قیمت کالاها هم افزایش می یابد ولی هم اکنون نرخ دلار هم ثابت است گرانی های اخیر با عنایت به مشکلاتی که انتشار کرونا برای مشاغل روزمزد به وجود آورده است شرایط را برای مردم دشوار کرده است.
وی در ادامه تصریح کرد: در دوره های قبل دولتها چندین ماه مانده به انتخابات تمهیداتی می اندیشدند تا مردم در تنگنا نباشند اما حالا به نظر می آید که دولت همه چیز را رها کرده است. از کیمیسیون صنایع و کشاورزی مجلس می خواهیم بخصوص در حوزه افزایش مواد غذایی این مورد را دنبال کنند و گزارشی به مجلس عرضه کنند. از وزیر صمت و کشاورزی هم انتظار می رود به وضعیت زندگی مردم توجه نمایند.




منبع:

1400/02/29
12:02:53
5.0 / 5
1018
تگهای خبر: مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز