انتقاد نیكزاد از هرج و مرج در توزیع جوجه یك روزه با قیمت مصوب

انتقاد نیكزاد از هرج و مرج در توزیع جوجه یك روزه با قیمت مصوب سنج نیوز: نایب رییس مجلس از هرج و مرج در توزیع جوجه یک روزه با قیمت مصوب انتقاد نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در آخر جلسه علنی بامداد امروز (یکشنبه) مجلس خطاب به امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: باتوجه به تذکر کمیسیون کشاورزی، چرا وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت به هرج و مرج در توزیع جوجه یک روزه باقیمت مصوب اختتام نمی دهند؟ اگر مقرر است همه بخش های استفاده کننده از ارز ۴۲۰۰ تومانی مشمول قیمت گذاری و رعایت آن باشند، چرا قریب به دو ماه است که جوجه یک روزه به قیمت ۸ تا ۱۰ هزار تومان به مرغداری های تحویل داده می شود؟
وی ادامه داد: اگر قیمت را تایید می کند، پس قیمت فروش مرغ زنده به کشتارگاه را اصلاح کنید. اگر مخالف هستید، چرا آنرا کنترل نمی کنید؟
نایب رییس مجلس تصریح کرد: از آقای امیری خواهش می کنم حتما دولت به این مباحث ورود کند. ما پیش از وقوع مشکلات در کشور تذکر می دهیم، مثل جریان برنج ها در گمرک، من قبلا هم درباره برنجی که در گمرک از بین می رفت و فاسد می شد، تذکر دادم و شما هم پیگیری کردید، اما متاسفانه اقدامی در این خصوص انجام نشد و برنج در گمرک از بین رفت.




منبع:

1400/02/26
14:43:47
5.0 / 5
1129
تگهای خبر: پارلمان , رئیس جمهور , كمیسیون , گمرك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز