یك فعال سیاسی:

ویژه خواری را مسلك خود قرار ندهیم

ویژه خواری را مسلك خود قرار ندهیم اصفهان یک فعال سیاسی اظهار داشت: برای خدمت درست و صادقانه به کشور و مردم، ویژه خواری را مرام و مسلک خود قرار ندهیم، از تجملات و تشریفات فاصله بگیریم و منافع ملی را فدای منافع جناحی و حزبی نکنیم.



شاهین محمد صادقی، عصر امروز (دوشنبه-۶ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران در اصفهان با اعلان اینکه مشکلات کشور بغرنج شده و فاصله میان مسئولان و مردم زیاد شده است، اظهار نمود: متاسفانه تعدادی از مسئولان خودرا ارباب مردم می دانند و با تشریفات و تجملات و سو استفاده از موقعیت مدیریتی خودشان بجای خدمت به مردم به آنان لطمه زده اند و منافع ملی را در نظر نمی گیرند.

وی اضافه کرد: تصور می کنم در کشور بسیاری از کارهایی که نباید انجام می دادیم را انجام داده ایم و برای اصلاح امور و برون رفت از شرایطی که امروز درگیر آن هستیم نیاز داریم که به سرِ خط برگردیم و اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم. در یک کلام در چند سال قبل خیلی از مسئولان صادقانه با مردم برخورد نکرده اند.

به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، این فعال سیاسی اظهار داشت: برای خدمت درست و صادقانه به کشور و مردم ویژه خواری را مرام و مسلک خود قرار ندهیم، از تجملات و تشریفات فاصله بگیریم و منافع ملی را فدای منافع جناحی و حزبی نکنیم. امروز رابطه میان مسئولان دولتی و مردم به شدت مخدوش شده است که این رابطه نیاز به ترمیم و اصلاح اساسی دارد.

محمد صادقی اشاره کرد: برای اجرای هر برنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با اهمیت ترین نکته این است که بتوانیم این رابطه مخدوش شده بین مردم و مسئولان را اصلاح نماییم. ظرفیت های کشور را به خوبی می شناسیم و واقف هستیم که نیروی جوان و با انگیزه در کشور بسیار است که باید از این استعدادها استفاده بهینه کرد.

این عضو اسبق هیات رئیسه مجالس هفتم و نهم، افزود: امروز مشکلات اقتصادی به حدی است که دخل و خرج مردم با یکدیگر سازگار نیست و چند میلیون جوان بیکار داریم. همه ما باید تلاش نماییم تا از این ظرفیت ها و منابع خدادادی کشور بهره درست و اصولی ببریم.

وی اضافه کرد: در مدیریت کشور باید از نیروهای جوان و با انرژی استفاده و یک وفاق و همدلی در کشور ایجاد نماییم. یکی از معضلات امروز این است که مردم را به شکل جناحی و حزبی می بینیم در صورتیکه ملت ایران فارغ از هر گرایش سیاسی یک ملت یکپارچه است و وطیفه دولت این است که به همه به یک چشم نگاه کند.

این فعال سیاسی اظهار نمود: با وجود همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد بدون شک اگر مسئولان بتوانند اعتماد مردم را با درست کرداری و درست گفتاری به دست بیاورند و جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند اساسا می توانیم از شرایط فعلی با موفقیت عبور نماییم و یک آینده روشن را برای ملت و نسل جوان رقم بزنیم.

محمد صادقی اضافه کرد: تصمیم گیری نهایی در مورد رجل سیاسی بودن یا نبودن کاندیداها با شورای نگهبان است و همه کاندیداها باید از قانون پیروی کنند. معتقدم معروف نبودن کاندیداها در جامعه در عین حالی که یک تهدید است یک فرصت هم خواهد بود. مردم از حرف ها و چهره های تکراری تا حد زیادی خسته شده اند و به دنبال این هستند که چهره های جدیدی را میان کاندیداها ببینند.

این عضو اسبق هیات رئیسه مجالس هفتم و نهم اظهار داشت: معتقدم برمبنای قانون اساسی و اصول سوم و ۱۱۰ آن، هر کاری که به مصلحت نظام اسلامی است باید انجام دهیم و هیچ بن بستی در سیاست خارجی کشور وجود ندارد، البته حساب رژیم غاصب صهیونیستی جدا است، اما با تمام کشورهای دیگر جهان برمبنای ظرفیت های قانونی می توانیم روابط سازنده برقرار نماییم و تصمیم لازم را در جهت منافع ملی اتخاذ نماییم.

وی با بیان اینکه بحث مبهمی درباره برجام وجود ندارد، اشاره کرد: با گروه ۱+۵ قرادادی امضا و به تعهدات برجامی خود نیز به خوبی عمل کرده ایم و اکنون نوبت طرف های مقابل است که به تعهدات خود عمل کنند.

این فعال سیاسی اشاره کرد: امروز مردم در دفاع از شرف، آب و خاک و انقلاب اسلامی به قدری مصمم هستند که پای هر سرباز بیگانه ای را که به این خاک برسد قلم می کنند، برای تحقق شعار سال لازم است که دولت بجای اینکه پای تولید کننده را بگیرد دست او را بگیرد.




1400/02/07
18:38:58
5.0 / 5
1073
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , برجام , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز