روحانی:

مذاكرات وین پیشرفت داشته

مذاكرات وین پیشرفت داشته ​​​​​​​رئیس جمهور اظهار داشت: جای تاسف است که پس از ۴۰ سال عده ای بگویند ما در انتخابات باید بین بد و بدتر انتخاب نماییم.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز(سه شنبه) در نشست با تعدادی از فعالان سیاسی اظهار نمود: جای تاسف است که پس از ۴۰ سال عده ای بگویند ما در انتخابات باید بین بد و بدتر انتخاب نماییم. ما باید به نقطه ای برسیم که بین خوب و بهتر یکی را انتخاب نماییم.
روحانی اظهار داشت: باید بخشی از روندی که امروز جهت بررسی صلاحیت کاندیداها داریم و هیئت های اجرایی و شورای نگهبان انجام می دهند را بر دوش احزاب بگذاریم یعنی فیلترینگ احزاب باید صلاحیت افراد را بررسی کند.
اهم سخنان روحانی به نقل از مهر را می خوانید؛
*باید انتخابات پر نشاطی را برگزار نماییم و مردم در انتخابات باید به استراتژی و برنامه رأی بدهند. البته باید قانون اساسی تفسیر شود چونکه قانون در جایی به صراحت می گوید برنامه برعهده رئیس جمهور است و بر این مبنا است که مردم در انتخابات به رئیس جمهور رأی می دهند.
*امروز رئیس جمهور برنامه ای به مردم و مجلس عرضه می دهد اما سپس یک برنامه ۵ ساله عرضه می شود. باید برای آینده مشخص نماییم وقتی مردم پای صندوق می آیند به چه چیزی رأی می دهند.
* با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می کنند، امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می نماییم. * معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است و مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در قالب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید. در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد و در قالب تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ نموده ایم و در همان چارچوب حرکت می نماییم. * با مقاومت و ایستادگی ملت امروز از پیک مشکلات عبور کرده ایم، هرگونه سخن و حرکتی که به دروغ گفته شود و مردم را مأیوس و بی نشاط کند، یک خیانت بزرگ است. *{با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰} تلاش خواهیم کرد کرونا مانع از حضور مردم در انتخابات نشود و همه تهمیدات لازم در این حوزه در نظر گرفته خواهد شد. * امیدوارم همه احزاب و گروه ها باید بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و شاهد تنوع سلایق در بین نامزدها باشیم و دولت از هر تلاشی فروگذار نخواهد کرد تا انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری برگزار گردد که در این صورت انتخابات باعث تقویت و استواری بیشتر نظام و تقویت نقش ما در منطقه خواهد شد.
در حال تکمیل...
۲۷۲۷

1400/01/31
19:27:37
5.0 / 5
1044
تگهای خبر: آمریكا , آنلاین , اقتصاد , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز