گزارش ستاد انتخابات كشور از روند ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس

گزارش ستاد انتخابات كشور از روند ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس به گزارش سنج نیوز دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی تا آخر روز چهارم ثبت نام را همراه با تفکیک جنسیت و میانگین سنی داوطلبان ارائه نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، با بیان این خبر اظهار داشت: تا ساعت ۱۹ شب گذشته( یازدهم فروردین ماه) چهارمین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات نخستین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا چهارم ثبت نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام ۳۳۵ نفر شامل ۲۴ زن و ۳۱۱ مرد نهایی شد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام ها، اظهار داشت: در این دور از ثبت نام ها، از میانگین ثبت نام کنندگان، ۲۹ درصد ایثارگر و ۲۷ درصد دارای سابقه داوطلبی در ادوار مجلس هستند.
موسوی همینطور در مورد میانگین سنی داوطلبان هم اظهار داشت: بیشترین گروه داوطلبان متعلق به رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال و ۵۱ تا ۵۵ سال است.
دبیر ستاد انتخابات کشور در انتها ضمن اشاره به انتشار کرونا در کشور و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، سفارش کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیشبینی شده برای ثبت نام از راه موبایل یا کامپیوتر شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس می باشد، برای ثبت نام اقدام نمایند و صرفاً برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور رجوع کنند و اگر رجوع نکنند ثبت نامشان قطعی نخواهد شد. فرمانداری های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه روزهای پنجشنبه و جمعه هم آماده پذیرش و تکمیل فرآیند ثبت نام داوطلبان هستند.
بر طبق این گزارش ثبت نام داوطلبین انتخابات نخستین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.




منبع:

1400/01/12
15:01:09
5.0 / 5
1187
تگهای خبر: الكترونیك , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز