در اظهاراتی ضد ایرانی مطرح شد

تاكید سفیر فرانسه بر ضرورت مقابله با فعالیت های منطقه ای ایران

تاكید سفیر فرانسه بر ضرورت مقابله با فعالیت های منطقه ای ایران سنج نیوز: سفیر فرانسه در آمریكا با تاكید بر ادعاهای بی اساس غرب ضد كشورمان اظهار داشت كه تروئیكای اروپا ماه هاست كه بر ضرورت رسیدگی به چالش های ایران ضد ثبات منطقه تاكید دارد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، جرارد آرو، سفیر فرانسه در آمریكا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تكرار موضع پاریس در مورد فعالیت های منطقه ای ایران پرداخت.

وی در این پیام با تاكید بر ادعاهای واهی و نخ نمای غرب و آمریكا ضد كشورمان نوشت: تروئیكای اروپا بخصوص فرانسه از ماه ها پیش بر لزوم رسیدگی به چالش های چندگانه ایران ضد ثبات منطقه تاكید كرده اند.

آرو این پیام را در پاسخ به توئیت مركز كنترل تسلیحات عدم اشاعه كه در آن نوشته شده است: آمریكا از كشورها می خواهد متوجه تجاوزهای غیرهسته ای ایران كه خارج از چارچوب توافق هسته ای است، باشند، منتشر نموده است.

به نظر می رسد این توئیت به تلاش های دولت آمریكا برای متقاعد كردن طرف های اروپایی برجام برای اصلاح آنچه واشنگتن نقاط ضعف توافق هسته ای می داند، اشاره دارد.

رئیس جمهور آمریكا به آخرین اظهارنظر خود درباره توافق هسته ای به اروپایی ها اخطار داد كه اگر توافق درباره آینده اصلاح نشود، واشنگتن از توافق خارج خواهد شد. وی خواستار محدود كردن برنامه موشكی ایران است.




1396/11/11
15:46:12
5.0 / 5
5077
تگهای خبر: آمریكا , ایران , توافق هسته ای
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز