ظریف در دیدار نخست وزیر گرجستان مطرح كرد

درخواست بررسی محدودیت ها در حوزه های بانكی، ترانزیت و حمل و نقل

درخواست بررسی محدودیت ها در حوزه های بانكی، ترانزیت و حمل و نقل محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با گیورگی گاخاریا نخست وزیر جمهوری گرجستان موضوعات روابط دو جانبه و همین طور آخرین تحولات در منطقه به دنبال درگیری های در قره باغ را مورد گفت و گو و تبادل نظر قرار داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ظریف با اشاره به همکاریهای اقتصادی و تجاری بین دوکشور و علاقمندی طرف های تجاری در دوکشور برای استمرار و گسترش همکاری ها و همین طور تولید محصولات مشترک در دو کشور، به پاره ای از مشکلات در این عرصه و همین طور برخی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت، حمل و نقل اشاره و خواهان پیگیری موضوع از طرف نخست وزیر گرجستان برای حل این مشکلات شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با قدردانی از دولت گرجستان در آزاد سازی برخی از زندانیان ایرانی در ماه های گذشته بمنظور گذراندن دوران محکومیت در کشورمان، خواهان رسیدگی به پرونده تعداد دیگری که کماکان در حبس به سر می برند شد.
ظریف در قسمتی از اظهارات خود آخرین وضعیت منطقه در دوره بعد از درگیری ها در قره باغ را یاد شده قرار داد و ارزیابی کشورمان از این شرایط را با هدف برقراری ثبات و آرامش در منطقه تبیین کرد.
گیورگی گاخاریا نخست وزیر جمهوری گرجستان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور و به ویژه ظرفیت های موجود در حوزه های تجاری و اقتصادی و همین طور متاثر شدن آن از کرونا، به پاره ای از دلیلهای مشکلات موجود اشاره و درباب بررسی در زمینه محدودیت های به وجود آمده اعلام آمادگی کرد.



1399/11/09
15:56:56
0.0 / 5
1121
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , روابط , ظریف
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز