با حضور امیر نصیرزاده؛

ساختمان تعمیرات و بازآماد دیسك و ترمز هواپیما

ساختمان تعمیرات و بازآماد دیسك و ترمز هواپیما به گزارش سنج نیوز طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی، ساختمان تعمیرات و بازآماد دیسک و ترمز هواپیما در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نهاجا راه اندازی شد.


به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی با ابراز خرسندی از افتتاح این مرکز، تصریح کرد: توانمندی کارکنان نیروی هوایی ارتش بسیار بالاست و باید از این نیروهای نخبه و مستعد علمی و فنی استفاده بهینه کرد.
ایشان در ادامه با تکیه بر اولویت قرار دادن کارهای درون سازمانی، اضافه کرد: از هر نوع ایده و کار خلاقانه حمایت لازم را خواهیم کرد.
امیر سرتیپ دوم جعفرپور فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی هوایی هم در این مراسم اظهار داشت: ساختمان تعمیرات و بازآماد دیسک و ترمز هواپیما با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان مرکز تعمیرات هواپیما فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی و همینطور دریافت استاندارد های لازم برای تولید دیسک و ترمز انواع هواپیماهای مسافربری شرکتهای داخلی که به علل تحریم های ظالمانه بین المللی از فروش آنها به شرکتهای هواپیمایی داخلی خودداری می شد، تاسیس شده است تا ان شاءالله به یاری خداوند و تلاش کارکنان فرماندهی آماد بتوانیم این گره صنعتی را باز نماییم و خدمتی دیگر را به صنعت هواپیمایی کشوری در تولید این قطعات عرضه بدهیم



منبع:

1399/10/23
23:12:26
0.0 / 5
1295
تگهای خبر: استاندارد , تحریم , دریا , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز