مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی فراخوان داد

شناسایی محصولات كودك و نوجوان بامحوریت شهید حاج قاسم سلیمانی

شناسایی محصولات كودك و نوجوان بامحوریت شهید حاج قاسم سلیمانی سنج نیوز: مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی ایران نوشت برای شناسایی و جمع آوری محصولات کودک و نوجوان با محوریت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پویش ملی «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت این شهید عزیز به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی «ایران نوشت» انجام می شود.
پویش «قهرمان من» ضمن اطلاع رسانی و معرفی محصولات تولید شده در امتداد ادای دین تولیدکنندگان به این شهید بزرگ، بسترهای تهیه این محصولات را برای مخاطبان سراسر کشور و علاقمندان حاج قاسم سلیمانی فراهم می آورد.
در همین راستا از همه تولیدکنندگان مجصولات کودکان و نوجوان در حوزه های نوشت افزار، کتاب، اسباب بازی، پوشاک، هدایا و … در سراسر کشور دعوت می شود اطلاعات محصول خودرا به ایمیل irannevesht@gmail.com و یا آیدی @irannevesht در شبکه های اجتماعی ارسال نمایند. همین طور تولیدکنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۲۰۶-۰۲۱ تماس بگیرند.
پویش «قهرمان من» با هدف معرفی و عرضه محصولات کودک و نوجوان با محوریت شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۵ آذر الی ۱۳ دی انجام خواهد شد.


منبع:

1399/09/23
22:49:18
5.0 / 5
924
تگهای خبر: ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز