روز پرنوسان برای بورس

روز پرنوسان برای بورس به گزارش سنج نیوز شاخص کل بورس که در دقایق ابتدایی معاملات روندی نسبتا صعودی داشت و به یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید در ساعات میانی و پایانی معاملات روی مدار نوسان افتاد و در حالیکه تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد کاهش یافته بود در نهایت روی رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد ایستاد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد را ثبت نمود. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۸۲۰ واحد کاهش پیدا کرد و به رقم ۴۵۶ هزار و ۳۱۰ واحد رسید.
در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۵۳ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال انجام شد.
ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، ایران خودرو و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بازار گذاشتند.
سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، سایپا و ملی صنایع مس ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند.
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با سه واحد افزایش در رقم ۱۹ هزار و ۷۶۸ واحد ایستاد.
در این بازار ۸۴۰ هزار معامله انجام شد که ۶۱ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال ارزش داشت.
سرمایه گذاری صبا تأمین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
نمادهای پربیننده این بازار از سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوند گستر پارس، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان و پلیمر آریاساسول تشکیل شده است.




منبع:

1399/09/23
14:03:05
5.0 / 5
1304
تگهای خبر: ایران , خودرو , سرمایه گذاری , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز