وزیر جهاد خبر داد:

آغاز عرضه مرغ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومانی در میادین تره بار و فروشگاه ها

آغاز عرضه مرغ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومانی در میادین تره بار و فروشگاه ها وزیر جهاد كشاورزی از آغاز عرضه مرغ گرم با قیمت كیلویی 18 هزار و 500 تومان در میادین تره بار و فروشگاه های زنجیره ای از امروز آگاهی داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از صدا و سیما؛ بعدازظهر امروز و بمنظور بررسی علل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ نشستی با حضور وزرای جهاد کشاورزی و صمت و همین طور معاون رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل گمرک در کمیسیون کشاورزی اجرا شد.
کاظم خاوازی در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: عوامل تأثیر گذار بر قیمت مرغ، تخم مرغ و مواد پروتئینی در این جلسه، مورد لطمه شناسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
وی اضافه کرد: به همه دستگاه های ذی ربط، تکالیفی داده شد تا همه همکاران در وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر دست به دست هم دهند و قیمت محصولات پروتئینی را کنترل کنند تا مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
خاوازی با اشاره به دستور رئیس جمهور به دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت برای کنترل بازار مرغ، اشاره کرد: از روز دوشنبه، وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، تقریباً می توان اظهار داشت که بازار را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی، درآوردیم.
وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: قیمت مرغ را که در بازار میدان بهمن حدود ۳۵ هزار تومان بود، طی امروز و پنجشنبه گذشته به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم، همین طور همکاران وزارت صمت نیز نظارت خودرا بر خرده فروشی ها شروع کردند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به تثبیت این بازار اضافه کرد: وضعیت کمبود نهاده ها را نیز به شدت پیگیری می نماییم تا همه واحدهای تولیدی، نهاده در اختیار داشته باشند.
وزیر جهاد کشاورزی به ایجاد صف های طویل مردم در ایام نخست فروش مرغ در میدان بهمن اشاره نمود و اظهار داشت: با توزیع مرغ در میادین میوه و تره بار، صف های خرید در خرده فروشی ها برداشته شد.
خاوازی افزود: الان استارتاپ های بزرگ نیز به این مساله ورود پیدا کردند تا مرغ و مواد پروتئینی را در درب منزل در اختیار خانواده ها قرار دهند.
وی افزود: از امروز مرغ گرم و منجمد در اختیار همه فروشگاه های زنجیره ای بزرگ قرار می گیرد تا صف خرید ایجاد نشود.

1399/09/08
21:31:19
5.0 / 5
1358
تگهای خبر: خرید , دستگاه , رئیس جمهور , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز