فرمانده نیروی دریایی سپاه:

باید همیشه فرا جناحی عمل نماییم

باید همیشه فرا جناحی عمل نماییم به گزارش سنج نیوز بوشهر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در امتداد رفع مشكلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.


سردار علیرضا تنگسیری در نشست شورای تامین استان به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از سردار رزمجو، فرمانده سپاه استان بوشهر با تقدیر از بسیجیان اظهار نمود: بسیجیان، دلاورمردانی هستند که از هستی خود گذشتند و ایران و ایرانی را سرافراز کردند و تجلیل از این عزیزان لازم است.
وی به اهمیت جزایر و مرزها اشاره نمود و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمانده کل قوا همیشه در جلسات فرماندهان سپاه در مورد امنیت جزایر و مرزها تاکید خاصی دارند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلان اینکه همه باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده نمائیم، تصریح کرد: تا زمانی که در مسند مسئولیت هستیم هیچ فرصتی را نباید برای خدمت به مردم از دست بدهیم و باید در امتداد رضایت مندی مردم کار نماییم.
سردار تنگسیری با تجلیل از همدلی و همراهی شورای تامین استان بوشهر بیان کرد: شورای تامین استان بوشهر با همدلی و اخلاص در امتداد تامین امنیت فعالیت می کند و این همدلی قابل تقدیر است.
وی با تجلیل از خدمات سردار رزمجو تصریح کرد: بیش از ۳۹ سال است که با این برادر عزیز آشنایی دارم و در هر مسند و مسئولیتی قرار داشته، مردم داری و اخلاص و شجاعت و برخورد مناسب با مردم را به بهترین شکل داشته و اگر ما خاضعانه با مردم برخورد کردیم خداوند نیز به ما عزت می دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از سردار حاج قاسم سلیمانی و مردم داری ایشان تصریح کرد: سردار سلیمانی همیشه در امتداد خدمت به مردم تلاش می کرد و کار ایشان برای رضای خدا بود و سردار دلها شد.
سردار تنگسیری با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مستمر به مردم اظهار داشت: باید همیشه فراجناحی عمل نماییم و مهم این است که برای رضای خدا و برای رضایت مندی مردم فعالیت نماییم.
وی با اشاره به تهیه و تدوین سریال "مردان نادر" که مقرر است به صورت مشترک با صدا و سیمای استان بوشهر صورت گیرد، اشاره کرد: سردار نادر مهدوی یک تفکر و یک افتخار و یک شهید ملی و افتخاری بزرگ برای استان بوشهر است و امیدوار هستم که این سریال با کیفیت بسیار مطلوبی اجرا شود و نیروی دریایی سپاه برای اجرای این پروژه همه تلاش خودرا به کار خواهد گرفت.
وی با اعلان اینکه رسیدگی به معیشت مردم امری مهم می باشد، اظهار داشت: همه مسئولان باید در حد توان و ظرفیت خود در امتداد رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و نباید هیچ فرصتی را در این راستا هدر دهیم.

بسیج برای سلامت جامعه جان فشانی می کند
استاندار بوشهر در نشست شورای تامین استان بوشهر و مراسم تجلیل از سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با تبریک هفته بسیج اظهار نمود: بسیج اندیشه نابی است که امنیت و حضور مردم را از قلب شهرها تا دورترین روستاها برده و از دانشگاه ها تا کانون های تولید این نیروی عزیز و عظیم گسترش پیدا کرده است.
عبدالکریم گراوند اشاره کرد: اندیشه ناب بسیج را حضرت امام خمینی (ره)، بنیان گذاری کرد و ما پس از دفاع مقدس و در میدان های مختلف بیشتر پی به عظمت و جایگاه بسیج و اندیشه امام می بریم.
گراوند تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس، در جنگ و در میدان رزم حضور پیدا کرد و امروز هم می بینیم که در وضعیت فعلی باز هم بسیج در میدان سلامت، بی ادعا حضور پیدا کرده و برای سلامت جامعه جان فشانی می کنند.
وی تصریح کرد: در بحران های مختلفی که به وجود می آید و حوادثی از قبیل سیل و زلزله و...، این نیرو و این اندیشه در امنیت و آرامش کشور موثر بوده است و این روز را به همه بسیجیان کشور و استان تبریک می گویم.
استاندار بوشهر افزود: حضرت امام(ره) بنیانگذار نهاد بسیج است و الان تبدیل به درختی تنومند شده که مایه آرامش جامعه اسلامی است و همه ما باید خوشحال باشیم که با وجود بسیج، امنیت کشور بهتر و مناسب تر شده است.
وی با تجلیل از سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر اظهار نمود: سردار رزمجو دارای اخلاص و منش و اخلاق بسیجی است که این امر سبب شده که علاقه خاصی اعضای شورای تامین به ایشان داشته باشند.
وی افزود: ما از قبل بنا داشتیم، مراسم تجلیل از سردار را با حضور مردم و دوستداران ایشان برگزار نماییم ولی بیماری کووید۱۹ و رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه نداد که این مراسم با آن کیفیتی که می خواستیم اجرا شود ولی تصمیم گرفتیم در هفته بسیج از فرماندهی بسیج استان سردار رزمجو تجلیل نماییم و حضور سردار تنگسیری فرمانده عزیز نیروی دریایی سپاه در این مراسم موجب شد که این مراسم با کیفیت مطلوب تری اجرا شود که لازم می دانم از سردار تنگسیری تشکر کنم.
وی همین طور با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با تجلیل از رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی فرمودند، سردار سلیمانی یک راه جدید و یک مکتب را پیش روی جامعه اسلامی خصوصاً نسل جوان ما باز کرده تحت عنوان مکتب شهید سلیمانی که همه باید در این راه حرکت نماییم.
گراوند اضافه کرد: نکته مهمی که در مورد شهید سلیمانی وجود دارد و همه متفق القول بر آن اذعان دارند این است که شهید سلیمانی برای خدا کار می کرد و با خدا معامله کرده بود و وقتی انسان کاری را برای خدا انجام می دهد در میان مردم محبوب می شود.
استاندار بوشهر اشاره کرد: مراسم خاکسپاری پیکر این شهید بزرگوار نشان داد که مردم عشق و علاقه زیادی به این شهید والامقام دارند.
گراوند اضافه کرد: نگاه جذب حداکثری در شهید سردار سلیمانی بود و فرزندان ایران اسلامی را فرزندان خود می دانست و همانگونه که دیدیم همه شامل پیر و جوان در فراق شهید سلیمانی اشک می ریختند و همه ما هم می توانیم این مسیر و مکتب را انتخاب نماییم و بدون شک این مسیر ما را به خدا نزدیک تر می کند.
وی افزود: سردار رزمجو نیز دارای خلوص و صداقت بالایی است که همین مسئله موجب موفقیت ایشان شده است.
استاندار بوشهر اشاره کرد: همدلی کم نظیر و مثال زدنی در شورای تامین استان بوشهر وجود دارد و همه در امتداد تامین امنیت تلاش می کنند.
گراوند به برگزاری موفق کنگره سرداران و دو هزار شهید استان اشاره نمود و اظهار داشت: این کنگره در سطح عالی و با مدیریت سردار رزمجو انجام شد که یک برنامه فرهنگی عظیم و بسیار با کیفیت بود.
در اختتام این جلسه، با حضور استاندار بوشهر و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ۴ دهه فعالیت خالصانه سردار رزمجو تجلیل شد.





منبع:

1399/09/04
11:53:36
5.0 / 5
1523
تگهای خبر: ایران , خدمات , دریا , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز