به دنبال بازگشت پروازهای روسیه به ایران

اعلام مقررات سفر به روسیه برای شهروندان ایرانی

اعلام مقررات سفر به روسیه برای شهروندان ایرانی سنج نیوز: به دنبال بازگشت پروازهای روسیه به ایران، مقررات سفر به این كشور اعلام گردید. گردشگران ایرانی همچنان برای سفر به روسیه مجاز نیستند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، شرکت هواپیمایی روسیه با صدور اطلاعیه ای از برقراری باردیگر پرواز مستقیم مسکو ـ تهران از ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان ماه) آگاهی داد. این پروازها در ایام یکشنبه و چهارشنبه هر هفته صورت خواهد گرفت. پروازهای این شرکت روس با همه گیری ویروس کرونا متوقف شده بود.
این شرکت هواپیمایی درباره مقررات سفر شهروندان ایرانی به روسیه تاکید کرده که فقط مسافرانی اجازه سفر با این پرواز را دارند که پاسپورت یا اقامت کشور روسیه را داشته باشند. این مسافران ملزم شده اند ۷۲ ساعت قبل از پرواز، گواهی نامه عدم مبتلاشدن به ویروس کرونا به زبان انگلیسی را از آزمایشگاه های مورد تایید این ایرلاین، دریافت نمایند.
ایران و روسیه اخیرا درباره لغو روادید سفرهای گروهی به توافق هایی رسیده اند. قرار بود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان برای امضای این تفاهم نامه، ماه گذشته سفری به مسکو داشته باشد که با گسترش باردیگر ویروس کرونا، این سفر و اجرای آن تفاهم نامه به تعویق افتاد.
روسیه بتازگی ایران را در لیست کشورهایی قرار داده که امکان دریافت ویزای الکترونیکی را دارند؛ بااینکه ویروس کرونا، رفت و آمدهای گردشگری دو کشور را متوقف کرده است. طبق مقررات ایران نیز صدور ویزای توریستی برای اتباع خارجی فعلا متوقف شده است.




منبع:

1399/08/22
20:18:22
5.0 / 5
1346
تگهای خبر: الكترونیك , ایران , دریا , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز