نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نزاع آمریكا با ایران از ترامپ شروع نشده كه با رفتنش تمام شود

نزاع آمریكا با ایران از ترامپ شروع نشده كه با رفتنش تمام شود اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: راهبرد ترامپ و بایدن یكی است منتها دموكرات ها می گویند ایران را تحت فشار قرار دهید، اما كورسویی از امید نیز برای آنان بگذارید تا بتوانیم دنبال خودمان ایران را بكشانیم، اما جمهوریخواهان می گویند از همان ابتدا محكم برخورد نماییم و هیچ روزنه امیدی برای آنان نگذاریم، بدین سبب رویكرد آنان یكی است.



حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا درباب انتخاب «جو بایدن» و رویکرد آمریکا در برخورد با ایران باتوجه به این انتخاب، اظهار نمود: به قول معروف روسای جمهور آمریکا از هر حزبی باشند سرو ته یک کرباس هستند و حزب دموکرات و جمهوریخواه در نابود کردن جمهوری اسلامی ایران اتحاد نظر دارند، اما در شیوه این نابودی با یکدیگر اختلاف دارند. دموکرات ها بسیار فریب کارتر از جمهوریخواهان هستند و با آمدن بایدن، در سیاست های آمریکا در قبال ایران اسلامی هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

وی اضافه کرد: بایدن و حزب دموکرات در آینده صحبت های ظاهر فریبانه که از درون فاسد است در مورد ایران خواهند زد و بدون شک هیچ خیر و سودی از آنان به ایران نمی رسد. نزاع آمریکایی ها با جمهوری اسلامی ایران با ترامپ آغاز نشده که با رفتن او به اتمام برسد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباب احتمال بازگشت بایدن به برجام، اظهار داشت: اگر رئیس جمهور جدید آمریکا بخواهد با پیش شرط به برجام برگردد ایران زیر بار این پیش شرط ها نخواهد رفت، چونکه بی معنا است. بایدن اگر می خواهد به برجام برگردد در نخستین اقدام باید تمام تحریم ها مقابل ایران را لغو کند تا پس از لغو تحریم ها، جمهوری اسلامی موارد دیگر را بررسی کند. بدین سبب این دفعه آمریکا باید عمل کند نه اینکه فقط حرف بزند.

میرزایی با اعلان اینکه بایدن به هیچ وجه تحریم ها را بر نمی دارد، اشاره کرد: راهبرد ترامپ و بایدن یکی است منتها دموکرات ها می گویند ایران را تحت فشار قرار دهید، اما کورسویی از امید نیز برای آنان بگذارید تا بتوانیم دنبال خودمان ایران را بکشانیم، اما جمهوریخواهان می گویند از همان ابتدا محکم برخورد نماییم و هیچ روزنه امیدی برای آنان نگذاریم، بدین سبب رویکرد آنان یکی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس درباب پیشنهاد احتمالی بایدن برای مذاکره با ایران، اظهار داشت: احتمال این پیشنهاد وجود دارد، اما ایران در ابتدا باید به آمریکایی ها بگوید تعهدات قبلی خودرا عملی کند تا بعد از آن به مذاکره با شما فکر نماییم. انسان عاقل برای دو بار از یک سوراخ گزیده نمی گردد. در برجام عایدی ایران چه بود؟ تمام هزینه های برجام را از دو طرف، ایران پرداخت کرد.

وی اشاره کرد: به زودی سوخت های فسیلی جهان اختتام می یابد و انرژی هسته ای جایگزین آن می شود. اگر نتوانیم در صنعت هسته ای موفق عمل نماییم در آینده در رقابت با کشورهای جهان عقب می مانیم و از صحنه اقتصادی دنیا حذف می شویم. پس این صنعت را باید هر روز ارتقا دهیم تا در آینده با مشکل جدی در عرصه جهانی روبرو نشویم.





منبع:

1399/08/21
22:23:16
5.0 / 5
1245
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , برجام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز