ركوردشكنی های بیت كوین ادامه دارد

ركوردشكنی های بیت كوین ادامه دارد سنج نیوز: ارزش محبوب ترین ارز دیجیتالی از 15 هزار دلار نیز گذشت.


به گزارش سنج نیوز به نقل از سی ان بی سی، تقاضا برای خرید ارزهای دیجیتالی کماکان در حال افزایش می باشد و بالا ماندن جریان ورودی سرمایه موجب افزایش قیمت ها شده است. برای اولین بار در سه سال اخیر ارزش بیت کوین از ۱۵ هزار دلار عبور کرد که حفظ این کانال بعد از شکستن این محدوده مقاومتی مهم می تواند مسیر را برای صعودهای بعدی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی فراهم آورد.
از طرفی مقامات آمریکایی اعلام نموده اند حدود یک میلیارد دلار ارزهای دیجیتالی را به علت استفاده از آنها در امور غیرقانونی مصادره کرده اند. این پرونده که مربوط به یک پرونده تبهکاری موسوم به جاده ابریشم است بزرگ ترین مصادره ارزهای دیجیتالی در تاریخ این ارزها به حساب می آید.
تمایل معامله گران به خرید بیتکوین موجب از سرگیری روند صعودی این ارز شد تا بدین ترتیب بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به ۱۱.۴۴ درصد برسد. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۷.۰۱ درصدی به ۱۵ هزار و ۸۴.۲۴ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز هفدهم دسامبر سال ۲۰۱۷ بوده که در آن این ارز به قیمت ۱۹ هزار و ۷۸۳.۰۶ دلار رسید اما تنها کمی بعد از آن این ارز با ریزشی شدید حدود یک سوم ارزش خودرا از دست داد.
البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت خیلی از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ بگونه ای که اتریوم با ۲.۵ درصد صعود به ۴۱۱.۸۹ دلار، بیت کوین کش با ۲.۶۶ درصد صعود به ۲۴۵.۹۰ دلار، لایت کوین با ۷.۳۸ درصد افزایش به ۵۸.۵۶ دلار، مونرو با ۱.۴۶ درصد جهش به ۱۱۸.۹۹ دلار، دش با ۳.۹۲ درصد صعود به ۶۷.۴۷ دلار، زدکش با ۴.۰۵ درصد افزایش به ۵۶.۲۳ دلار و میکر با ۲.۱۱ درصد صعود به ۵۳۴.۵۹ دلار رسید.




منبع:

1399/08/16
13:10:51
5.0 / 5
1416
تگهای خبر: آمریكا , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز