جریمه تعزیراتی دو پرونده در اردبیل و خراسان جنوبی

جریمه تعزیراتی دو پرونده در اردبیل و خراسان جنوبی به گزارش سنج نیوز مدیركل تعزیرات حكومتی استان اردبیل از جریمه ۲ میلیارد ریالی مدیر یك شركت به علت عرضه خارج از شبكه ذرت اطلاع داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی رحیمی آذر در این رابطه اظهار نمود: با شکایت مردمی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد عرضه خارج از شبکه از جانب یک شرکت توزیعی در شهرستان پارس آباد پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

وی اضافه کرد: بر مبنای همین گزارش مقدار 140 هزار کیلوگرم ذرت به ارزش یک میلیارد و 540 میلیون ریال که قرار بود در میان دامداران آن منطقه توزیع شود، به صورت آزاد و نسبت به عرضه خارج از شبکه آن اقدام شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با عنایت به مستندات موجود در پرونده، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز و مدیر این شرکت را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی به علت عرضه خارج از شبکه در حق دولت و اجبار به عرضه در شبکه محکوم نمود.

همچنین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی هم از وصول جریمه 1.9 میلیارد ریالی برای پرونده قاچاق دام اطلاع داد.

محمد حسین اشرفی در اینباره اظهار داشت: مامورین یگان تکاوری دیهوک طبس در حین گشت زنی از سه دستگاه خودرو کامیونت تعداد 23 نفر شتر قاچاق را کشف کردند و پرونده تخلف در تعزیرات رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی اضافه کرد: با بررسی پرونده در شعبه و احراز تخلف، متهم به ضبط دام های مکشوفه و پرداخت مبلغ 1.9میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ رای و پیگیری های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و جریمه وصول شد.



1399/08/10
11:37:13
5.0 / 5
1661
تگهای خبر: خودرو , دستگاه , روابط , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز