واكنش بعیدی نژاد به درخواست یك مقام انگلیسی برای تحریم ایران

واكنش بعیدی نژاد به درخواست یك مقام انگلیسی برای تحریم ایران سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس در توییتی به درخواست یك مقام ارشد انگلیسی برای اعمال تحریم ضد ایران واكنش نشان داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن روز چهارشنبه در توییتی نوشت: میزان نفرتی که تام تاگندهت در قبال ایران نشان داده از تصور هم خارج است. او هیچ گاه از حمله به ایران دست نمی کشد و سوءبرداشت عمیقی نسبت به سیاست های منطقه ای ایران دارد. این مساله احیانا از عضویتش در ارتش درون افغانستان و عراق نشئت می گیرد.
وی در توییت دیگری اضافه کرد: همکاری نزدیک وی با گروه های ضدایرانی در کنگره آمریکا و دوستی اش با لابی های مخالف نظیر علی نژاد و گروهک منافقین توهماتش در مورد واقعیت های ایران را تشدید کرده است. موضع افراطی او از حمایت دولت و مجلس انگلیس برخوردار نشده است.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، تام تاگندهت، رئیس کمیته روابط خارجه پارلمان انگلیس روز سه شنبه در نامه ای به جیمز کلورلی با انتقاد به اینکه مسؤلان ارشد ایرانی در فهرست تحریمی جدید انگلیس که ضد ۴۹ نفر اعمال شده است حضور ندارند، فرآیند اعمال تحریم ضد سران ایرانی که به ادعای وی "ناقض حقوق بشر" هستند را مناسب دانسته است.
تاگندهت عدم تحریم مقامات ایرانی را "کوتاهی اساسی" خوانده و نسبت به تحریم شدن مقامات ایرانی در دور بعدی تحریم ها ابراز امیدواری کرده است.
انگلیس اخیرا ۴۹ فرد و سازمان روسیه، میانمار، کره شمالی و عربستان سعودی را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.




منبع:

1399/05/08
21:18:48
5.0 / 5
2238
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز