خداكرمی عنوان كرد

تبدیل بوستان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی

تبدیل بوستان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی سنج نیوز: رئیس كمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران خواهان تبدیل پادگان ارتش به محلی برای تقویت حس وطن پرستی و وطن دوستی در كشور شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی بامداد امروز در حاشیه بازدید از پادگان 06 که مقرر است 35 هکتار آن تبدیل به بوستان ارتش شود، اظهار داشت: هر حرکت مثبتی که در تهران رخ می دهد ایران را می تواند تحت شعاع قرار دهد و این همکاری تنگاتنگ بین شهرداری و ارتش بسیار عالی و الگو ساز است.
وی با بیان این که اصرار داریم در طراحی بوستان ارتش رویکرد ارتش حفظ شود اظهار داشت: می خواهیم بوستان ارتش پارکی باشد که حفظ وطن پرستی و وطن دوستی را تقویت نمایند چونکه جای چنین بوستان هایی در کشور خالی است.
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: از همه مسئولان درخواست می کنم المان ها و هر آن چیزی که مربوط به ارتش در این بوستان است همچون ساختمان ها را حفظ کنند و در طراحی ها از آن استفاده گردد تا این بوستان تاریخ نگار نظامی یک کشور باشد.
وی با بیان این که هر چقدر بتوانیم در طراحی این بوستان از تاریخ ارتش استفاده نمائیم این محیط برای مردم جذاب تر خواهد شد اظهار داشت: حتی شاید وجود این گونه بوستان ها و فضاها سبب شود که علاوه بر تقویت حس وطن پرستی، مردم جذب چنین سازمان هایی شوند که این اتفاق خوبی است.




منبع:

1399/03/24
14:09:23
5.0 / 5
2840
تگهای خبر: ایران , ساخت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز