ولایتی درگذشت آیت الله امینی را تسلیت گفت

ولایتی درگذشت آیت الله امینی را تسلیت گفت به گزارش سنج نیوز مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، درگذشت آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال مجتهد جلیل القدر و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت الله ابراهیم امینی، یار و همراه همیشگی امام و رهبری که عمر با برکت خود را در راه اعتلاء نام بلند اسلام، ترویج معارف اهل بیت(ع) و پیروزی و توفیق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام سپری نمود باعث تأسف و تأثر فراوان گردید.
ایشان در دوران مبارزه و بعد از آن بعنوان شخصیتی اثر گذار و برجسته در مسئولیت های مختلف همچون پایه گذاری و تاسیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام جمعه شهر مقدس قم هم منشا ثمرات ماندگار و ارزشمندی بودند که فقدان این مجتهد بزرگوار بسیار ناگوار و اندوهناک می باشد.
ارتحال این مجاهد نستوه و عالم وارسته را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران، حوزه های علمیه و روحانیت معظم، علاقه مندان، ارادتمندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.
علی اکبر ولایتی



1399/02/06
14:01:58
5.0 / 5
2776
تگهای خبر: ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز