روحانی در گفت و گوی تلفنی با وزیر كشور:

تمهیدات لازم برای از سرگیری فعالیت كسب و كارهای كم ریسك در تهران از هفته آینده اتخاذ شود

تمهیدات لازم برای از سرگیری فعالیت كسب و كارهای كم ریسك در تهران از هفته آینده اتخاذ شود سنج نیوز: رئیس جمهور با اشاره به از سرگیری فعالیت كسب و كارهای كم ریسك در تهران از 30 فروردین ماه به وزیر كشور دستور داد همه تمهیدات لازم برای این منظور اتخاذ و اقدامات لازم در زمینه رعایت كامل پروتكل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی شهری انجام گیرد تا با از سرگیری كسب و كارهای كم ریسك خدشه ای به سلامت مردم وارد نشود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با وزیر كشور، با دریافت گزارش ارزیابی از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت كسب و كارهای كم ریسك در استان های كشور، بر لزوم هماهنگی كامل بین استان ها در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی كرونا و دستورالعمل های صادره توسط استانداران تصریح كرد.
دكتر روحانی همینطور در این گفت و گوی تلفنی به وزیركشور دستور داد افزایش و تقویت توان ناوگان حمل و نقل شهری برپایه مصوبه جلسه روز یكشنبه ستاد ملی كرونا را پیگیری كرده و تهمیدات لازم برای تسهیل در رفت و آمد مردم و استفاده از حمل و نقل عمومی با رعایت كامل پروتكل های بهداشتی اندیشیده شود.
رئیس جمهور تصریح كرد: با عنایت به این كه طرح فاصله گذاری هوشمند و از سرگیری فعالیت كسب و كارهای كم ریسك در تهران از هفته آینده اجرا خواهد شد، هماهنگی های لازم بین دستگاه های ذیربط انجام و نظارت كامل بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جانب اصناف و كسبه به صورت دقیق صورت گیرد و مردم هم در اجرای پروتكل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیكی با كسبه همكاری و همراهی نمایند.
دكتر روحانی با اشاره به اینكه اطلاع رسانی بهنگام و اقناع سازی مردم برای همراهی با سفارش های بهداشتی و لزوم درخانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضروری تأثیر بالایی در مهار سریع ویروس كرونا دارد، اضافه كرد: كمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی كرونا وظیفه خطیری در تحقق این هدف برعهده دارد.
"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر كشور هم در این گفت و گوی تلفنی گزارش كاملی از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و ازسرگیری فعالیت كسب و كارهای كم ریسك در استان های مختلف و همینطور وضعیت تردد در شهرها با رعایت پروتكل های بهداشتی به رئیس جمهور عرضه كرد.




منبع:

1399/01/25
23:24:30
5.0 / 5
3375
تگهای خبر: حمل و نقل عمومی , دریا , دستگاه , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز