كشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده از یك مرغداری در فارس

كشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده از یك مرغداری در فارس به گزارش سنج نیوز مدیركل تعزیرات حكومتی استان فارس از كشف محموله دپو شده سوخت در یك مرغداری و محكومیت قاچاقچی سوخت اطلاع داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از اداره كل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حكومتی، علی مبشری اظهار نمود: با دریافت اطلاعاتی در مورد دپوی مقادیر زیادی سوخت در یك مرغداری متروكه واقع در حومه شهرستان فسا، ماموران انتظامی با گرفتن مجوز قضایی وارد این مرغداری شدند.

وی افزود: ماموران طی بازرسی از این مرغداری بیشتر از ۲۰ هزار لیتر گازوئیل را كه در مخازن بزرگی نگهداری می شد، كشف و ضبط كردند.

مدیركل تعزیرات حكومتی استان فارس با اشاره به بازداشت یك نفر در این رابطه خاطرنشان كرد: با تشكیل پرونده ای تحت عنوان قاچاق و ارسال به تعزیرات حكومتی شهرستان فسا، این اداره مبادرت به بازجویی از متهم و تحقیق و بررسی پیرامون مبحث كرد كه مشخص شد سوخت های كشف شده به قصد فروش غیرقانونی در این محل دپو شده است.

مبشری با اشاره به مشخص شدن تخلف متهم پرونده افزود: شعبه رسیدگی كننده حكم به ضبط گازوئیل ها و جریمه ۲ میلیارد و دویست میلیون ریالی متهم صادر كرد.




1399/01/05
23:37:23
5.0 / 5
3580
تگهای خبر: دریا , روابط , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز