تولید شبانه روزی مواد ضدعفونی در قرارگاه ارتش

تولید شبانه روزی مواد ضدعفونی در قرارگاه ارتش به گزارش سنج نیوز ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاكید بر اینكه باید با رویكرد تهاجمی به مقابله با ویروس كرونا رفت، اظهار نمود: ما مرد میدان نبرد هستیم و باید در این آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند بیرون بیاییم.


امیر سرتیپ كیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در بازدید از كارگاه تولید مواد ضد عفونی كننده شهید زرهرن ضمن تبریك به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: امروز در شرایط جنگی قرار داریم؛ میدان مبارزه متفاوت می باشد و تمام نفرات باید خویش را مسئول بدانند و در مبارزه با ویروس منحوس كرونا پای كار باشد. وی با اشاره به اینكه «تولید مواد ضد عفونی باید به صورت شبانه روزی انجام شود» اضافه كرد: امروز اولویت در تولید مواد ضد عفونی، ماسك و لباس های بهداشتی است كه نیروی زمینی ارتش پیشگام است در تمامی استان ها یگان های نزاجا در جهت جلوگیری از این ویروس فعالیتهای خوبی را شروع كرده اند. امیر حیدری تصریح كرد: تولید باید افزایش یابد؛ شرایط بگونه ای است كه باید در این عرصه خودكفا باشیم؛ در این حوزه از تمامی كاركنان می خواهم با جان و دل كار كنند تا با اتحاد عمومی این مشكل را ریشه كن نماییم. فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن قدردانی از كاركنان كارگاه تولید مواد ضد عفونی شهید زرهرن اظهار داشت: ما مرد میدان نبرد هستیم و باید در این آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند بیرون بیاییم. تلاش جامعه پزشكی در مبارزه با «كرونا» یادآور روزهای دفاع مقدس است امیر خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، در پیامی به پزشكان و پرستاران، آورده است: همكاران دلاورم در خط مقدم دفاع از سلامت جامعه، تقارن روزهای دشوار و طاقت فرسای مواجهه با فراگیری بیماری كرونا با ایام ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، مرا بر آن داشت تا در این مجال مختصر، تاسی عملی تان به سیره علوی برای دستگیری از دردمندان جامعه را ستوده و پیش تك تك شما فروتنانه سر تعظیم فرود آورم. بنابر گزارش مهر، وی تصریح كرد: همت جوانمردانه پزشكان، پرستاران و سایر كادر درمانی و خدمات بهداشتی كشورمان بخصوص شما همكاران عزیزم در خط مقدم مبارزه با فراگیری بیماری كرونا ویروس، یادآور روزهای دفاع مقدس و رقم خوردن جلوه های شكوهمند ایثار و فداكاری است. فرمانده نهاجا در پیام خود آورده است: گزارش های واصله و ملاحظات میدانی از عزم راسخ تان برای دفاع از هموطنان مان، موید این واقعیت است كه سوگند مقدس سربازی، مرز و لباس نمی شناسد. آنچنان كه روز گذشته نه چندان دور، خلبانان و كاركنان رزمی و فنی در خط مقدم دفاع از مرزهای سرزمین مادری مان در دفاع مقدس و بعد از آن از حریم آل الله بودند.
امیر نصیرزاده خاطرنشان كرد: امروز نیز، مرزهای دفاع مقدس، نبض به شماره افتاده امید بیمار و خانواده او و لباس مقدس جنگاوری در این میدان، خلعتی روشن به روشنایی باطن و ضمیر درخشان شماست. وی با اشاره به اینكه این روزهای فراموش نشدنی با همه تلخی ها و دشواری ها سپری خواهد شد و مردم قدرشناس ایران بار دیگر حماسه جاودان تان را به خاطر خواهند سپرد، آورده است: آنچنان كه عملیات ۱۴۰ فروندی را، آنچنان كه حمله به الولید را، آنچنان كه شكوه عملیات دستگیری ریگی شرور را. و ما را آنچنان كه قیصر شعر پارسی گفت به خاطر می آورند. فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این بیت شعر، نوشت: «سراپا اگر زرد و پژمرده ایم، ولی دل به پاییز نسپرده ایم»، «دلی سربلند و سری سر به زیر، از این دست عمری به سر برده ایم». امیر نصیرزاده ضمن گرامیداشت ولادت امیرالمومنین امام علی(ع)، تصریح كرد: فرخندگی ولادت مولی الموحدین را به شیرین كامی همرزمی و همسنگری با یاران فداكاری چون شما گرامی می دارم و با دریغ از اینكه تخصصی برای كمك و همراهی تان در این میدان دشوار ندارم، همواره قدرشناس همت بی چشم داشت و دعاگوی تان خواهم بود. رجاء واثق دارم در این راه، تهی دست از مدد حضرت ولی عصر (عج) و دعای مجیب رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران نخواهید بود. ۲۷۲۱۵

1398/12/18
14:00:30
5.0 / 5
3460
تگهای خبر: ایران , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز