دادستان عمومی و انقلاب مركز استان گیلان:

اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست

اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست به گزارش سنج نیوز ایسنا/گیلان دادستان عمومی و انقلاب مركز استان گیلان اظهار داشت: در بازرسی ها مشاهده شد برخی مطب های خصوصی به سبب ملاحضات بهداشتی زمان كار خودرا كاهش داده اند كه باوجود وضعیت اضطرار شیوع ویروس كرونا، اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست و استنكاف از عمل به وظایف قانونی جرم بوده و مستوجب اعمال مجازات است.


فلاح میری در گفت وگو با ایسنا، از سركشی و بازرسی مستمر تیم های ویژه دادستانی از بیمارستان ها و درمانگاه های سطح استان خبرداد و اظهار داشت: اغلب مراكز درمانی دولتی و خصوصی با حداكثر توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
فلاح میری ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشكان، پرستاران و همه كادر درمانی برای مقابله با ویروس كرونا، اضافه كرد: در بازرسی ها مشاهده شد برخی مطب های خصوصی به سبب ملاحظات بهداشتی زمان كار خودرا كاهش داده اند كه باوجود وضعیت اضطرار شیوع ویروس كرونا، اختلال در روند عادی درمان بیماران پذیرفتنی نیست و استنكاف از عمل به وظایف قانونی جرم بوده و مستوجب اعمال مجازات است.
وی با اشاره به اینكه دستگاه قضایی بدون وقفه برای كمك به تامین اقلام بهداشتی موردنیاز مراكز درمانی در تلاش است، اضافه كرد: با ورود دستگاه قضایی به موضوع صادرات اقلام بهداشتی، روز گذشته از خروج مقادیر زیادی لوازم بیمارستانی شامل ماسك و مواد ضدعفونی از بندر كاسپین ممانعت به عمل آمد.
فلاح میری افزود: بااینكه مجوز صادرات این اقلام بوسیله قانونی صادر شده بود اما باتوجه به نیاز مبرم استان، طی هماهنگی های به عمل آمده تمام این محموله در مراكز درمانی گیلان توزیع خواهد شد.
دادستان مركز استان گیلان همین طور از رفع مشكل مالی یكی از واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی در استان در روز جاری آگاهی داد و اظهار داشت: طی نشست مشترك با مدیران این واحد تولیدی و یكی از بانك های استان در محل كارخانه، روند پرداخت منابع مالی موردنیاز برای ادامه روند تولید در این واحد تسهیل شد.




منبع:

1398/12/11
20:50:00
5.0 / 5
4155
تگهای خبر: دادستان , دستگاه , مجوز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز