خاموشی:

آراء مردم نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی است

آراء مردم نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی است سنج نیوز: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ماهیت انقلاب اسلامی را مشاركت مردم عنوان نمود و اظهار داشت: از آراء مردم یك نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی شكل می گیرد و دشمن سلطه گر، بیشتر عقب نشینی می كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در زمینه حضور مردم در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خاصیت انقلاب اسلامی ایران این است كه بیشترین مشاركت مردم را از شروع پیروزی انقلاب اسلامی تابحال داشته است. كشورهایی كه ادعای دموكراسی در جهان دارند باید به ایران بیایند و این انتخابات را از نزدیك ببینند. مجموعه مشاركت مردم از رأی به جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود تا آرایی كه در طول زمان ها برای مجلس شورای اسلامی داده اند و آرای شورای شهر و روستا و آرایی كه به ریاست جمهوری در روزهای مختلف داده اند، دركل ماهیت انقلاب اسلامی، مشاركت مردم است.
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) كه فرمودند: «من به پشتیبانی از این ملت دولت تعیین می كنم»، اضافه كرد: انقلاب اسلامی یك تبادل قدرت نیست، بلكه این قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قدرت مردم است؛ همان مردمی كه انقلاب اسلامی را پذیرفته اند و برای رسیدن به اهدافش مجاهدت كرده اند و خونبهای شهیدان گواه این مطلب است.
حجت الاسلام خاموشی اظهار نمود: در این زمان كه دشمنی نظام سلطه با ما خیلی آشكار شده و رئیس جمهور یك كشور مستكبر رسماً اعلام می كند كه من دستور ترور شهید سلیمانی را داده ام، مفهومش این است كه علنی تر دارند با ما مبارزه می كنند و مفهوم مقابلش این است كه انقلاب اسلامی قدرتمندتر از گذشته شده و در حال پیشرفت است و مسیر پیشرفت را طی می كند. همانطور كه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند كه ما باید قدرتمند شویم، از آراء مردم انشاءالله یك نماد قدرت در مجلس شورای اسلامی شكل بگیرد و دشمن سلطه گر، بیشتر عقب نشینی كند.
وی عنوان كرد: روزی كه شهید سلیمانی به شهادت رسید بر دل كوی و برزن غم افتاد، امروز اگر همه به پاسداشت خونبهای این شهید حركت می كنند، مفهومش اقتدار نظامی است كه مردم به پای آن ایستاده اند. آرمان های انقلاب اسلامی كهنه نمی گردد، انقلاب اسلامی یك موجود حی و در حال پیشرفت است، اگر این انقلاب ضعیف بود، دشمنان به آن كاری نداشتند، انشاءالله جوانان این اقتدار را طبق بیانیه گام دوم كه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شكل و شمائل قوی تری دهند و در ساحت های مختلف مشاركت كنند تا شاهد بالندگی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب باشیم.




منبع:

1398/12/03
14:11:49
5.0 / 5
4323
تگهای خبر: ایران , رئیس جمهور , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز