پیشنهاد یك امام جمعه به روحانی: دو ماه حقوق وزرا را ندهید، تلگرام دام شیطان است، كنایه برجامی به دولت

پیشنهاد یك امام جمعه به روحانی: دو ماه حقوق وزرا را ندهید، تلگرام دام شیطان است، كنایه برجامی به دولت سنج نیوز پیشنهاد یك امام جمعه به روحانی: دو ماه حقوق وزرا را ندهید، تلگرام دام شیطان است، كنایه برجامی به دولت


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان، اظهار نمود: 40 سال از انقلاب می گذرد و دیگر باید خط و خط بازی كنار گذاشته شود و آدم های نابلد سر كار قرار داده نشوند. افرادی كه كارشان را خوب انجام می دهند، اما در فلان دولت و فلان خط هستند نباید عوض شوند.
طباطبایی نژاد اظهار داشت: بعضی از ماشین های دولتی و اتوبوس ها دودزا هستند و این یك اشكال است. باید روحیه مردم عوض شود و برای رفت و آمد در مسیرهای نزدیك از دوچرخه استفاده كنند و یا پیاده رفت و آمد كنند.
طباطبایی نژاد اظهار داشت: از دولت می خواهم حتی اگر بودجه اندك است اما حقوق كارمند و كارگر را عقب نیندازید كه این غلط است. شاید مردم اطلاع نداشته باشند برخی اوقات حقوقشان عقب می افتد. اسلام می گوید حقوق كارگر را تا عرق جبینش خشك نشده پرداخت شود.
وی ادامه داد: همین عقب افتادن حقوق سبب و زمینه ساز اغتشاشات می گردد. از دولت می خواهم بیاید و دو ماه حقوق حقوق بگیران بالا از وكلا و وزرا و حتی قضات را ندهند و به این افرادی كه حقوقشان عقب افتاده، حقوق دهند، ببینند چه اتفاقی می افتد. دولت كمتر به اروپایی ها تكیه كند
همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام با اشاره به دو ساله شدن برجام اظهار نمود: تنها فایده برجام این است كه یك بار دیگر ماهیت رژیم فاسد آمریكا آشكار و ثابت شد بدعهد، زورگو و قلدر است. وی با اشاره به اینكه خسارت های برجام بی شمار است، اظهار داشت: رئیس مركز ایران شناسی روسیه معتقد می باشد در برجام ایران با فروتنی و تواضع برجام را امضاء كرد اما آمریكا آن را نقض كرد. اگر ما به جای ایران بودیم برجام را امضا نمی كردیم و ایران درس عبرت برای ما است.
امام جمعه ایلام با تاكید بر اینكه پس از امضای برجام تحریم ها باقی ماند و تجدید شد و خروج از ركود عملی نشد، خاطرنشان كرد: اگر وقتی كه صرف برجام شد روی اقتصاد مقاومتی كار می شد امروز دچار این تنگناها نبودیم.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: مهمترین راه برای مقابله با فساد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است چون با اجرای این سیاست اقتصاد مردمی و از انحصار دولت خارج می گردد و از سویی درون زا بودن این سیاست به رونق تولید و مصرف كالای داخلی و مبارزه با قاچاق كالا می انجامد چون قاچاق كالا ضربه زیادی به اقتصاد كشور وارد كرده است.
لطفی پیشنهاد كرد دولت كمتر به اروپایی ها تكیه كند چون كشورهای اروپایی وقتی پای منافعشان در وسط است با هم متحد می شوند و تلاش كردند بحث برجام را با مبحث موشكی و دفاعی گره بزنند. چون رابطه ایران با چین خوب است، می خواستند توطئه كنند
همچنین آیت الله سید كاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار نمود: حدود 32 نفر از كاركنان این كشتی بر اثر تصادف در لحظات اولیه از بین رفتند و این مصیبت سخت و بزرگی بود كه بر جامعه وارد شد.
نماینده ولی فقیه در گلستان بیان كرد: بعضی از افراد با طرح این سؤال ها كه مقصد این كشتی كجا بوده؟ هدف چی بوده؟ و چرا پرچم پاناما بر این كشتی نصب بود می خواستند برنامه جدیدی را طراحی نمایند. پرچم یك مبحث در كشتی رانی است، بعضی از كشورها شرایط آسان دارند كه پاناما هم از آن كشورهایی است كه از این شرایط آسان برخوردار می باشد.
وی اظهار داشت: در این حادثه برخی ها معتقد بودند كه چین كوتاهی كرده درحالی كه وزیر كار این مورد را رد می كند. چون ایران رابطه خوبی با چین دارد توطئه های جدیدی را در دستور كار خود قرار داده بودند. افسار تلگرام به دست امریكا و اسراییل است آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز هم در خطبه های امروز نمازجمعه مرتبط با مركز پیام رسان ملی، اظهار داشت: الان پیام رسان هایی مثل تلگرام و واتساپ وجود دارد. اینها همه افسارشان به دست آمریكا و اسرائیل است. در حالیكه ما می توانیم یك پیام رسان ملی ایرانی داشته باشیم كه افسار آن به دست اجانب نباشد. خطاب من به وزیر ارتباطات است. البته شروع هم كرده اند و كارهای مختصری انجام شده است.
وی ادامه داد: الآن جوانان و نوجوانان ما، دختر و پسر، مبتلا به این مسائل هستند و از سوی دشمن تغذیه می شوند. در حالیكه می توانیم این مسئله را به نفع كشور و ملتمان حل نماییم. هیچ توجیهی نیست كه دست روی دست بگذاریم تا بچه های ما در این گرداب ها بیفتند. اینها دام های شیطان است و خیلی مفسده دارد.
آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان كرد: ممكن است بگوییم ما پیام رسان درست كردیم اما با این حال رقیب های قَدَر، فایده ای ندارد. ما بایستی به صورت منحصر یك مركز پیام رسان تمام ایرانی درست نماییم و به هیچ وجه فرصت به دشمن ندهیم كه با سرنوشت بچه های ما و كشور بازی كند و هزاران مفسده به وجود بیاورد كه الان هم وجود دارد و ما شبانه روز با این مسائل درگیریم و گزارش های عجیب و غریبی به ما می رسد كه قابل گفتن نیست. مسئولان باید اهمیت بدهند. به صورت جدی می خواهیم در این بخش كه مربوط به وزارت ارتباطات است اقدام گردد. 29215

1396/10/29
18:45:43
5.0 / 5
4589
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , برجام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز