عضو فراكسیون زنان مجلس خبر داد:

تخصیص پانصد میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار در بودجه سال آینده

تخصیص پانصد میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار در بودجه سال آینده به گزارش سنج نیوز یك عضو فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی از تخصیص مبلغ 500 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در بودجه سال آینده اطلاع داد.


سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با ایسنا با اشاره به چندین مصوبه فراكسیون زنان در كمیسیون تلفیق بودجه سال 99، بیان نمود: یكی از مصوبات خوب كمیسیون تلفیق در بودجه سال 99 افزایش وام ازدواج به مبلغ 100 میلیون تومان برای زوجین با یك ضامن و بازپرداخت 7 ساله است.
ایشان در ادامه اظهار نمود: از دیگر مصوبات كمیسیون تلفیق اختصاص 500 میلیارد تومان برای بیماران سرطانی، صعب الاعلاج و زوجین نابارور كه به صورت قرض الحسنه از آن بهره مند می شوند.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: از جانب دیگر مبلغ 500 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار در كمیسیون تلفیق سال بودجه 99 تخصیص داده شده است. برای زندانیان معسر با اولویت زنان زندانی مبلغ 350 میلیارد تومان در بودجه سال آینده پیشبینی شده است.
ایشان در ادامه تصریح كرد: برای بیماران خاص، معلولان، بیمه صنایع دستی قالیبافان و راهنمای گردشگران تورها هم ردیف هایی در بودجه سال آینده دیده شده است.



1398/11/11
12:36:00
5.0 / 5
4415
تگهای خبر: بیمه , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز