كولیوند:

موضع گیری های بین المللی باید منجر به وحدت شود نه تفرقه

موضع گیری های بین المللی باید منجر به وحدت شود نه تفرقه به گزارش سنج نیوز رئیس كمیسیون امور داخلی كشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه، اظهار داشت: بعضی سخنان منجر به دلخون شدن مردم می شود باید از آنها اجتناب كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد كولیوند در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذكری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه، اظهار نمود: موضع گیری های بین المللی باید در مسیری قرار بگیرد كه وحدت ملی را حفظ كند. باید از تفرقه جلوگیری كرد.
نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با هفته نامه اشپیگل اظهار داشت: بعضی موضع گیری ها منجر به دلخون شدن مردم می شود باید از این صحبت ها اجتناب كرد.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه كشورمان در گفتگو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این پرسش كه «آیا شما پس از قتل سردار سلیمانی توسط ایالات متحده، امكان مذاكره با ایالات متحده را منتفی می دانید؟» اظهار داشته بود: خیر. من هیچگاه این احتمال را منتفی نمی دانم كه افراد رویكرد خویش را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی كند كه چه كسی در كاخ سفید حضور دارد. آن چه كه اهمیت دارد، چگونگی رفتار آنها است. دولت ترامپ می تواند گذشته خویش را اصلاح كند، تحریم ها را بردارد و به میز مذاكره بر گردد. ما هنوز در میز مذاكره باقی مانده ایم. آنها طرفی هستند كه میز مذاكره را ترك كرده است. ایالات متحده، صدمه بزرگی به مردم ایران وارد كرده است. روزی خواهد رسید كه آنها باید این صدمه را جبران كنند. ما شكیبایی زیادی داریم.



1398/11/07
13:29:12
5.0 / 5
4681
تگهای خبر: ایران , تحریم , ترامپ , ظریف
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز