توجه ویژه رسانه های عربی به اقامه نماز جمعه این هفته به امامت رهبری

توجه ویژه رسانه های عربی به اقامه نماز جمعه این هفته به امامت رهبری به گزارش سنج نیوز ستاد نمازجمعه تهران در اطلاعیه ای اعلام نمود كه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طلیعه گام دوم انقلاب، نماز جمعه این هفته به امامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، رهبر معظم انقلاب برگزار می شود؛ موضوعی كه به صورت گسترده از جانب رسانه های عربی بازتاب داده شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، شبكه سعودی العربیه در اینباره نوشت: پس از هشت سال رهبر ایران خطبه نماز جمعه را می خواند. این مسئله درحالی است كه سردار سلیمانی توسط آمریكا ترور شده است و هواپیمای اوكراینی سرنگون و 176 تن كشته شده اند.
این شبكه سعودی در ادامه نوشت: آخرین باری كه رهبر ایران شخصا خطبه نماز جمعه را خواند سال 2012 و در پاسخ به بیانیه باراك اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریكا بود؛ زمانی كه اعلام نمود تمام گزینه ها در ارتباط با برنامه هسته ای روی میز است.
این شبكه همینطور می نویسد: رهبر ایران در آن زمان در پاسخ به رئیس جمهور وقت آمریكا اظهار داشت كه تهدید به جنگ برای آمریكایی ها هزینه هایی ده برابری به دنبال خواهد داشت.
در ادامه این گزارش آمده است كه رسانه های ایرانی انگیزه رهبری برای امامت نماز جمعه در این هفته و همینطور مبحث خطبه را اعلام نكرده اند.
روزنامه الشرق الاوسط هم در گزارشی نوشته است كه رهبر ایران بعد از هشت سال امروز امامت نماز جمعه را برعهده می گیرد و در آن خطبه می خواند.
روزنامه ایلاف هم در اینباره نوشت: آیت الله خامنه ای، رهبر ایران كه معمولا امامت نماز جمعه را به دیگر علمای دین می سپرد، امروز شخصا امامت نماز جمعه را برعهده دارد.
این رونامه می نویسد: آخرین باری كه رهبری ایران امامت نماز جمعه را برعهده داشت سال 2012 و در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود، زمانی كه بحران بین المللی در ارتباط با برنامه هسته ای ایران تشدید شده بود.
پایگاه خبری صدی البلد هم در گزارشی مشابه به گزارش العربیه، با اشاره به اتفاقات اخیر همچون شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای اوكراینی نوشت كه رهبر ایران پس از هشت سال امروز شخصا امامت نماز جمعه را برعهده دارد.
پایگاه خبری العین هم در گزارشی با اشاره به اتفاقات اخیر ایران نوشت كه مقام معظم رهبری پس از هشت سال امروز امامت نماز جمعه را برعهده دارد و به حوادث اخیر همچون شهادت سردار سلیمانی هم اشاره نمود.



1398/10/27
12:10:39
5.0 / 5
4384
تگهای خبر: آمریكا , ایران , رئیس جمهور , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز