امیر خلبان نصیرزاده در گفت و گو با سنج نیوز مطرح كرد

برقراری پل هوایی تهران- كنارك برای امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

برقراری پل هوایی تهران- كنارك برای امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان به گزارش سنج نیوز فرمانده نیروی هوایی ارتش از برقراری یك پل هوایی میان تهران و پایگاه دهم شكاری كنارك جهت انتقال مایحتاج مورد نیاز سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.


امیرخلبان عزیز نصیرزاده در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط نیروی هوایی ارتش در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار نمود: با عنایت به شرایطی كه در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، مسیر ترابری به مراكز استان های دیگر طولانی و امكان تردد زمینی با محدویت مواجه است؛ در همین راستا از آغاز وقوع سیل در این استان یك پل هوایی میان تهران و پایگاه دهم شكاری نیروی هوایی در كنارك برقرار كردیم.
وی با اشاره به برقراری پرواز ترابری میان تهران و پایگاه هوایی شهید دل حامد اظهار داشت: تابحال دو سورتی پرواز ۷۴۷ از تهران به كنارك انجام و بالغ بر ۹۰ تن مایحتاج اولیه مور نیاز مناطق سیل زده به این استان منتقل شده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح كرد: همینطور مقرر است طی امروز و فردا دو سورتی پرواز هواپیمای ترابری فوق سنگین به مقصد پایگاه هوایی كنارك انجام و باردیگر ۹۰ تن مایحتاج مورد نیاز مناطق سیل زده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شود.
امیر خلبان نصیرزاده اظهار داشت: پایگاه هوایی كنارك تمام امكانات موجود خویش را شامل تجهیزات مهندسی و پخت غذای گرم و همینطور امكانات بهداشتی و درمانی به كار گرفته و این امكانات را با هماهنگی مسؤلان استانی به سمت مناطق سیل زده گسیل كرده است.
وی همینطور درباره ی از بین رفتن دسترسی برخی از روستاهای سیل زده در استان سیستان و بلوچستان تصریح كرد: هوانیروز ارتش تعدادی بالگرد در پایگاه هوایی شهید دل حامد مستقر كرده و این بالگردها و بالگردهای نیروی دریایی مستقر در پایگاه كنارك به صورت مرتب در حال انجام پرواز به مناطقی هستند كه امكان دسترسی زمینی به آنها وجود ندارد.




منبع:

1398/10/25
19:58:08
5.0 / 5
4104
تگهای خبر: دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز