تصمیم گیری كمیسیون تلفیق مجلس درباره نحوه تقسیم حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی

تصمیم گیری كمیسیون تلفیق مجلس درباره نحوه تقسیم حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی سنج نیوز: كمیسیون تلفیق مجلس درباره نحوه تقسیم حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی تصمیم گیری كرد



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مدیركل امور مجلس صداوسیما با بیان این خبر اظهار داشت: كمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده كل كشور درباره نحوه تقسیم درآمدهای مورد اشاره مخالفت و روش دیگری را تصویب كرد.

ابراهیم شكوری اضافه كرد: دولت در بند لام تبصره ۹ لایحه بودجه سال آینده كل كشور، بدون نظرخواهی از صداوسیما، پیشنهاد تقسیم «مساوی» درآمدهای ناشی از پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی را ارائه كرده بود.

وی اشاره كرد: این در حالیست كه طبق بند (پ) ماده ۹۲ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مكلف بود تمهیدات قانونی این مساله را با «تفاهم» دو جانبه رسانه ملی و وزارت ورزش و جوانان فراهم آورد.

مدیركل امور مجلس صداوسیما درباره مصوبه نهایی كمیسیون تلفیق دراین زمینه اظهار داشت: عصر امروز اعضای كمیسیون تلفیق مجلس، به تقسیم این درآمدها به میزان ۷۰ درصد در اختیار صداوسیما و ۳۰ درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان، رای دادند تا این درآمد بوسیله وزارت ورزش و جوانان برای تقویت ورزش كشور و كمك به فدراسیون های مربوطه اختصاص داده شود.





منبع:

1398/10/23
21:58:55
5.0 / 5
4335
تگهای خبر: تبلیغات , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز